Hei Stina

Men er det ikke merkelige referanserområder på f.eks. TSH'en? 0.30 - 0.40?
La ikke merke til det, men det er ganske sikkert en skrive feil. Det skal nok være 0,30-4,40.

For den frie T4 er 4,2 over referanseområdet og det er ganske mye vil jeg nå si
Jeg mente: normal området for fri T4 er 10.0 - 19.0 mens din er 23.2. Og det vil si du ligger 4,2 over øverste tall i referanseområdet. Altså høyt.

Du skriver i en annen tråd at du også har økt Levaxinene igjen etter å ha supplemert med 20 µg Lithyronin. Det er mye det! Kanskje å være litt mer forsiktig ville være bedre selv om det tar mer tid.

Jeg skal sjekke ut resten av blodprøvene dine jeg Svarer på det når jeg har lest i gjennom alt ;) (kan ta litt tid. er litt fjern idag).

Og du bare må bytte lege!! Sjekk nettet. Du kan bytte fastlege på nettet på trygdeetatenssider. Mye arbeid å få igjennom der du bor skjønner jeg, men det er verdt strevet tror jeg. Du bør sjekke hver dag om du skal få sneket deg inn

Legen din er ikke god i hodet slik jeg ser det!!! De er ikke farlig de svarene dine, men hvis T3'en blir for høy så er det ikke bra. Du skal fortsette å be om prøvesvar, hun gir seg etterhvert! Be legen om det når du har time. Det gjør jeg.

Klemmen