Takk Anne Ma

Blir forvirret av S'ene jeg, så jeg er så usikker. Har aldri tatt utskrift av blodprøvene før, og med den kampen for å få dem, gjør jeg det vel heller ikke igjen ;)

Men er det ikke merkelige referanserområder på f.eks. TSH'en? 0.30 - 0.40? Mens Egil Haug snakker om fra 1 - 1.5 som det ideelle. Og hvis ikke bedring kan man gå ned til 0.2 - 1. Hvordan skal jeg kunne sammenligne denne utskriften med det? Hvis jeg kunne sammenlignet med Egil Haugs, så var jo ikke TSH'en så fryktelig feil, selv om stadig noe lav. Og hvorfor har ikke legen ringt meg? Svarene har ligget der i 2 måneder. Første gang jeg forsøkte å få svarene ble jeg avvist med at legen ville ringe meg hvis ikke alt var innenfor normalen.

Ser at FT4 er høy. Hadde jo ikke gått så lenge på de høyere dosene Levaxin da. Kan det være slik at FT4 stiger ved økning av Levaxin og så flater seg litt ut?

Vet jo ikke hva søren jeg skal gjøre jeg. Har gått på ganske lav dose i mange år og vært fryktelig dårlig. Hva skal ellers hjelpe meg hvis ikke bedre medisinering?

Eller så var medisineringa OK, men det er noe helt annet jeg feiler, så som ME - ka du trur Anne Ma?

For den frie T4 er 4,2 over referanseområdet og det er ganske mye vil jeg nå si
Hææ?