Sitat Opprinnelig skrevet av brits
Sitat Opprinnelig skrevet av heisann
Hei.

Lenge siden jeg var hyper, men jeg reagerte kraftig på Neo, så jeg måtte over på Propyltiourasil.

Fikk akutt gikt, alle ledd stivnet, høy feber, og fryktelige kløende utslett på hele kroppen.

Men merket ikke no av dette på propyl.
Fikk du dette like etter oppstart av Neo-M? Det står ikke verken på pakningsvedlegget eller på nettet om det bare er initialt man må være oppmerksom på disse skumle bivirkningene eller om de kan forekomme når som helst. Jeg har glemt å spørre legen om det.
Hei. Er litt treg, men det er sjelden jeg flyger innpå her nå, er no grønnsak om dagen, klarer ikke å tenke eller å konsentrere meg.

Ang NEO. så ble jeg dårlig etter 1-2 uker, husker ikke helt, for detta er vel snart 13 år siden. Hadde vøri kraftig ute på byen, og våknet og var kjempedårlig, så jeg trodde nesten att noen hadde putta noe i drikket mitt, så jeg dro på legevakta for å sjekke. Men det var Neo`n jeg reagerte så kraftigt på, og mener legen da sa at det slett ikke var uvanligt. Og jeg er i tillegg allergisk mot jordbær og det er smakstilsatt i Neo`n, var det hvertfall dengang.

Og her skrives det nesten som mot betaling. Håper du blir bedre av Propyl!!! (Da jeg var kjempesyk etter en fødsel i -96, kjøpte apoteket mitt resten av det som skulle være i Norge da til meg for at jeg skulle ha det, fordi det skulle ut av produksjon fikk jeg vite, så jeg ble skikkelig overrasket over att det var folk som brukte det enda. Det må ha blitt endret det da?)