Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
04-08-06, 14:52 #6
Hei Hella

Jeg vil si at du har lavt stoffskifte, men jeg er ikke helsepersonell. Legen vil kanskje si at det er så lite utslag at det ikke er til å bry seg om, men ikke gi deg!
Hadde jeg vært deg ville jeg kranglet meg til en prøve periode med Levaxin. Det er ikke uvanlig å gi folk 6 månedres prøveperiode. Da vil du fort se, om det er stoffskiftet som ikke virker som det skal, eller om det er andre ting. Enten blir du bedre eller så gjør du det ikke.
Du kan også be om en prøve av T3 neste gang du er hos legen. Den kan også spille en stor rolle i det hele.
Det er tidlig enda og det er bra at du vet det, for da har du absolutt en overhengende sjanse til å bli 100% symptomfri. Prognosen er veldig god for stoffskiftepasienter.
Det ligger ute på forumet (under diverse tror jeg) masse grunnleggende informasjon om stoffskiftet. Også hva som bekrefter de forskjellige lavt stoffskifte diagnosene. Ta en kikk der og høst masse info ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Stoffskifteproblem etter graviditeter.
Av nuttisen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 06-02-09, 11:04 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20

Svar med sitat
Bokmerker