Stina! Fastlegen har henvist meg til Nyland på Haukeland, men har ikke fått noen bekreftelse derifra om de har mottatt den.

Legesektretæren på Haukeland sier imidlertid (jeg ringte dit for å høre hvor lang ventetid det var) at Nyland har inntaksstopp og at jeg må utredes lokalt.

Var til fastlegen i dag og hun vil avvente i håp om at henvisningen vil gå i orden. Og det er ok, håper inderlig at jeg får komme til han.

Har forstått det slik at han prøver ut bl.a. epilepsimedisin på ME pasienter med mye smerter, noe jeg gjerne vil vite mer om siden jeg daglig tar vanedannende smertelindring- som etterhvert hjelper lite mot smertene, og som jeg nå blir mye verre av dersom jeg kutter ut fordi kroppen er "tilvendt".

Også utmattelsen blir verre om jeg er "flink" og holder ut smerter uten å ta noe.... blir dessuten snart sprø av smertene...

Ikke lett dette...

MEN jeg ser frem til å få hjelp og til å bli ferdig med leiligheten jeg flyttet til i desember, - orker ikke å ha arbeidsfolk her så lenge i slengen. Om 4 uker kommer kjøkkenet og jeg begynner å se frem til å kunne flytte ut av de siste kassene!!