Jeg får en mistanke om at du kanskje sliter med binyrebarkproblemer i tillegg til lavt stoffskifte - et veldig typisk symptom på det er nemlig at man blir dårligere av å begynne behandling med stoffskiftehormoner. Du kan lese mer om det bl.a. på siden min:

http://www.stoffskifte.info/binyrebark.html

Det kan også tenkes at du mangler ulike vitaminer eller mineraler, vanlige "syndere" for oss er jern, B12, kalsium, vitamin D, magnesium. Selen er også et viktig tilskudd å ta, det hjelper bl.a. til å konvertere T4 til T3.

Ellers ser det også ut til at du fortsatt er altfor lavt medisinert, ut fra resultatene i signaturen din. I så fall er du på en måte fanget mellom barken og veden... Du tåler antakelig dårlig doseøkninger - men du MÃ… øke dosene for å bli bedre. Dersom det stemmer at du har binyrebarkproblemer, bør du prøve å støtte dem samtidig som du veldig sakte og forsiktig øker Levaxindosen din (max. økning i døgndose 25 µg, kanskje bare halvparten - og økning omtrent hver 6. uke, vil jeg gjette på - men dette rådet må du selvfølgelig huske at kommer fra en uten medisinsk fagkunnskap!). Binyrebarken kan du støtte ved å prøve å redusere stress i livet i ditt - unngå store svingninger i blodsukker (lav-glykemisk kosthold, små og hyppige måltider) - prøve adaptogener som rosenrot og schisandra (NB! lave startdoser) - prøve hydrokortison (salve fås reseptfritt på apotek, regn ut hvor mange cm som tilsvarer 5 milligram og smør det inn på tynn hud en eller to ganger om dagen) - prøve lakrisrot.

Nå prøvde jeg visst å komprimere veldig mye informasjon i et forholdsvis kort innlegg - men det står mer om det meste jeg nevner her på sidene mine. Vil bare si at jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din av å gå rett i veggen ved oppstart av behandling, og jeg føler med deg i det uføret du har havnet i. Håper du klarer å mobilisere nok krefter til å få den hjelpen du trenger!