Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: referanseverdier
Threaded View
-
22-07-06, 21:58 #19
Tusen takk, catrine. Jeg skal huske på det med endokrinolog og fritt sykehusvalg. Jeg er ikke veldig syk. Ikke nå lenger ihvertfall, så da holder det sikkert med en time uansett...
Tusen takk til deg Stine.
Det er jo ikke noe rart i å overlate sykdom og slikt til leger. Det er jo det de er der for. Men jeg føler at jeg har fått god hjelp av andre også. Så nå er jeg litt Ole Brumm og sier:"Ja, takk. Begge deler."
Surrete er vi nok flere som er her. Jeg er ihvertfall en av dem.
Nei, jeg har ikke vært gravid. Jeg har ikke noen i nærmeste familie som har lavtstoffskifte, men har noen tanter og søskenbarn som har det.
Jo, det er vel ikke så unormalt å bli selvopptatt når man er syk. Og det fins jo ulike måter å være selvopptatt på. Noen som overhodet ikke er sunne. Akkurat nå tenkte jeg kanskje mest på at jeg får så utrolig god hjelp her på forumet, men vet ikke noe om medisinering og slikt så jeg kan ikke bidra så mye selv. Men kanskje etterhvert....
Tusen takk for ditt svar mina. Det er bra å høre at det er flere i samme situasjon. Jeg var ganske urimelig og slitsom å bo sammen med ei stund jeg også. Går bedre nå. Og nå er jeg klar for evt. å krangle litt med legen min jeg også.
Lignende tråder
-
Noen som har "nye" referanseverdier fra Aker?
Av tussi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-12-06, 19:16 -
Referanseverdier - normalområder
Av Stina i forumet Normalverdiene?Svar: 11Siste melding: 18-08-06, 18:10 -
Hvor finne referanseverdier?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 05-05-06, 18:00 -
Forskjell på referanseverdier
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 23-04-06, 18:49

Svar med sitat
Bokmerker