Viser søkeresultater 31 til 40 av 68
-
14-07-06, 22:21 #31
Ã… kjære cathrin, skjønner deg så godt ;)
Stålsett deg, kvinne! Husk du er viking!
Skulle det se dårlig ut, så ikke gi opp. Da er det kun et midlertidig lite tilbakesteg. Husk at du er i positiv utvikling. Så da må du fortsette når du kommer til hektene igjen.
Men vi satser sterkt på at det går riktig bra. Jeg skal tenke på deg
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
15-07-06, 00:00 #32
Merkelig det du skriver om neglene. Mine vokser noe vanvittigt. Og håret også. Neglene finslipes pinlig nøyaktig. Det betyr i praksis at det tar tid å pleie disse. Derfor jeg legger merke til det. Så - jeg håper de roer seg.
Opprinnelig skrevet av Stina
Pga doseøkning tror du?
Været? 9 grader her. Styrtregn og blåst både i går og i dag. Du får ta deg en tur Stina!
Neeei....du liker ikke vind heller du? Var det ikke så? Huffda! Skal ikke være enkelt. Ønsker deg alt mulig godt.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
15-07-06, 00:13 #33
Det er kun doseøkning av Levaxin eller Herbalife-vitaminer og mineraler ++ som kan ha gjort neglene mine sterkere. For det kan vel ikke ha vært 2-3 måneder i vinter med blåbær-piller?
Det er intet annet jeg har inntatt som kan ha gjort dette, og jeg har alltid hatt veldig svake negler. De er jo ikke supersterke nå heller, begynner å flise litt og sånn, men jeg har klart å holde litt sånn rimelig lange negler i flere måneder nå. Det har aldri skjedd før i hele mitt liv. Må jo file når de fliser, men ikke mer enn at jeg synes det er passelig. Liker uansett ikke for lange negler - både stygt og upraktisk.
Håret mitt døde jo for noen år siden. Det var en stor sorg. For det var fryktelig fint - og det var det eneste som var virkelig flott på meg. Kan jeg nå ha håp om å få finere hår igjen? Er jo blitt mørkere og sikkert gråere, men det blir jo alle. Bare det blir tykkere og finere, så kan jeg jo farge litt og sånn ;)
Stemmer det, Yvette, tåler slett ikke vind, ellers hadde jeg gjerne tatt meg en tur
Føler meg helt håpløs når det er så mye som jeg ikke tåler. Blir flau og irritabel og vrææææææææææææææl!!! For jeg ville ikke være en slik slapp og syk og sytende person. Jeg vil være stor (ja, det er jeg jo), og sterk og flink og snill og ha krefter til å hjelpe andre. Ikke en slik sutreklut som jeg er blitt redusert til.
Så jeg tar imot dine ønsker om alt godt - og sender deg like mye tilbake, du skjønne menneske ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
15-07-06, 00:14 #34baremei Gjest
Mine negler ser heller slett ikke verst ut om dagen. De har vært fæle, med langsgående riller, svarte flekker under som vokser med frem og kan pirkes ut under neglen når de er ute, sprø negletupper som knekker med et "spjoing" og vekk varn', tvers av, av og til au-langt nede, av og til så rett at jeg bare kan file hjørnene.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Manicure-maskin er kjekt å ha, både til hender og føtter. Koster en hundrings eller to og varebeholdningen flytter mellom Rema, Nille og Vita. Tror jeg.
Poenget med avsporingen? Det kan gå bedre. Det vil det gjøre. Snart.
-
15-07-06, 00:22 #35
Denne Manicure-maskinen - filer den neglene også? Jeg hater denne jobben som pesten!
Jada - det vil gå bedre. Alt vil gå bedre. Må bare det. Helt enig.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
15-07-06, 00:29 #36baremei Gjest
Jada. Det er det den er best til. Og fjerne neglebånd på tærne. Og rar gruff under tåneglene.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Krever nennsom hånd og litt bli-vant-til-trening, men jeg kjøper ny når min går i stykker.
-
15-07-06, 00:34 #37
Ja, man kan jo kanskje miste noen gram på dette også. Husk at tema er vekta :evil:Og fjerne neglebånd på tærne. Og rar gruff under tåneglene
:x Hmpf...
Neida, bare tuller jeg
Men det må da kile noe forferdelig?
-
15-07-06, 00:37 #38
Denne maskina skal jeg anskaffe fortere enn svint. Har ikke fått med meg at noe slikt eksiterer. Tusen takk for tipset!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
-
15-07-06, 00:40 #39
*gapskratter* Tenkte jeg ikke på. Nei nå MÃ… jeg komme meg i senga. Takk for en liflig aften da damer.
Opprinnelig skrevet av Stina
Nattinatti.
-
15-07-06, 00:45 #40
Nattinatti ;)
Lignende tråder
-
på egne bein
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 25-09-08, 08:39 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59 -
vekta.....
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 23-10-06, 15:43 -
Aukar vekta med armour?
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 13-05-06, 21:51
Svar med sitat
Bokmerker