Viser søkeresultater 1 til 10 av 68
Threaded View
-
14-07-06, 21:46 #11
Under 91 kg i dag, men jeg sier 91, for det kan jo variere litt opp og ned.
Men jeg er veldig fornøyd. Har hatt "vekt-angst" igjen, for jeg lå jo ei uke i senga når det var som varmest. Likevel var appetitten akkurat som før, noe som var virkelig ille, for jeg orket ikke handle og endte opp med å spise det jeg hadde i huset. Og dvs - masser av mini-baguetter med gulost og brunost. Resultatet var i alle fall synlig i trynet - masser av kviser.
Nå har jeg fått trent litt igjen de siste dagene, og buksene har ikke kjentes noe strammere ut, så i dag tok jeg det store spranget: VEKTA
Jeg kan ikke annet enn å tro at økning av thyroxin må ha noe med dette å gjøre. Før ville jeg trodd jeg hadde lagt på meg 3-4 kilo av dette. Spesielt når man nettopp har tatt dem av (nettopp og nettopp - har jo gått litt opp og ned de siste par årene, men er det ikke kun i år jeg har kommet meg under 100 kg tro? Er litt usikker nå, husker så dårlig.)
Uansett - merker ikke doseøkning på noen andre områder (bortsett fra litt sterkere negler, men noen her inne mente at det kunne ikke skje så hurtig, sikkert riktig - da må dette være Herbalife, som jeg har brukt litt opp og ned i et års tid, dog ikke de siste månedene, har ikke råd).
Oi, hold kjeft, og innfør i det minste pauser, kommaer og punktum ;)
Ser i alle fall lyst på dette igjen nå. Selv om de nå har meldt for varmt vær for meg igjen. Håper det ikke varer lenge, orker ikke...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
på egne bein
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 25-09-08, 08:39 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59 -
vekta.....
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 23-10-06, 15:43 -
Aukar vekta med armour?
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 13-05-06, 21:51

Svar med sitat
Bokmerker