Under 91 kg i dag, men jeg sier 91, for det kan jo variere litt opp og ned.

Men jeg er veldig fornøyd. Har hatt "vekt-angst" igjen, for jeg lå jo ei uke i senga når det var som varmest. Likevel var appetitten akkurat som før, noe som var virkelig ille, for jeg orket ikke handle og endte opp med å spise det jeg hadde i huset. Og dvs - masser av mini-baguetter med gulost og brunost. Resultatet var i alle fall synlig i trynet - masser av kviser.

Nå har jeg fått trent litt igjen de siste dagene, og buksene har ikke kjentes noe strammere ut, så i dag tok jeg det store spranget: VEKTA

Jeg kan ikke annet enn å tro at økning av thyroxin må ha noe med dette å gjøre. Før ville jeg trodd jeg hadde lagt på meg 3-4 kilo av dette. Spesielt når man nettopp har tatt dem av (nettopp og nettopp - har jo gått litt opp og ned de siste par årene, men er det ikke kun i år jeg har kommet meg under 100 kg tro? Er litt usikker nå, husker så dårlig.)

Uansett - merker ikke doseøkning på noen andre områder (bortsett fra litt sterkere negler, men noen her inne mente at det kunne ikke skje så hurtig, sikkert riktig - da må dette være Herbalife, som jeg har brukt litt opp og ned i et års tid, dog ikke de siste månedene, har ikke råd).

Oi, hold kjeft, og innfør i det minste pauser, kommaer og punktum ;)

Ser i alle fall lyst på dette igjen nå. Selv om de nå har meldt for varmt vær for meg igjen. Håper det ikke varer lenge, orker ikke....