Levaxinen gjorde ingen forskjell de tre årene jeg brukte den. Etter tre dager på Armour lettet det derimot, og det var ganske påfallende også.

Nå har jeg en ikke veldig aggressiv form for B., men dette her topper alle tidligere dårlige perioder. Kjennes som influensaverk, så nå har jeg fått i meg nesten 4g c-vitamin ikveld, sånn for sikkerhets skyld.

Når stivheten lettet så dramatisk etter at jeg begynte på armour, tok fastlegen min kontakt med en kollega revmatolog, og han kunne fortelle en identisk historie for en av sine pasienter.

Paralgin Forte hjelper meg ingenting mot noenting - det skulle jeg gjerne visst dengang jeg opererte øyet for skjeling.

Bechterew sitter ikke bare i skjelettet, det er hele greia som blir betent, og som resultat dannes benvev - rundt skjelettet. Benvev har jeg unngått sålangt, såvidt jeg vet. Noen har store smerter og lite misdannelse, noen har omvendt.

Men forskjellen på denne og endel andre revmatiske lidelser er at denne _kan_ brenne ut. Og har man klart å beholde en oppreist rygg og bevegelighet til da er man heldig.

Visste dere at Drillo og Stoltenberg også har det? Så jeg er i godt selskap.

Og at cognac hjelper mye bedre enn Ibux? Nå har jeg to innabords og hopper til køys. G'natt.