Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
10-07-06, 23:44 #3
Uff, stakkars deg, baremei. God bedring
Men det er spennende det du skriver... Jeg har jo fryktelige smerter (pga fibromyalgien/stoffskiftet???), så jeg lurer litt på: Ble du bedre mht smertene når du kun gikk på Levaxin, eller var det først når du kombinerte Levaxin og Armour at du ble bedre? Ã…ja, ser du skriver jo noe om det, men kan det være slik at Armouren kun hjalp til å begynne med på smertene?
Ang trykk mot kroppen - kan være typisk for ME.
Smertestillende hjelper ingenting på mine muskelsmerter. Ikke engang Paralgin forte og dens liknende. Får noen ganger Petidin stikkpiller (morfinliknende), må opp i 2-3 stykker, så vidt det tar toppen av smertene. Men hvis jeg får vondt i skjellettet - operert fot/tannbyll, så hjelper f.eks. Paralgin forte helt fint. Men nå sitter jo Bechtrew i skjellettet og ikke i musklene, så...
Uansett, god bedring. Na zdrave!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i forbindelse med svangerskap
Av Monja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
rmer reisesyk i forbindelse med stoffskiftet?
Av isa1 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 18-04-08, 19:41 -
tid mellom prøvene
Av tema i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-09-06, 19:08 -
Spørsmål om vekt i forbindelse med hypotyreose.
Av j24 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 05-07-06, 21:54

Svar med sitat
Bokmerker