Ja, gjett om jeg plages - av både kulde og varme. Det med kulden har jeg sagt så mange ganger, så...

Men jeg har lenge lurt på hvorfor jeg heller ikke tåler varme, trodde ikke det var typisk for hypotyreose.

Ved mye varme (som de siste dager), så får jeg en helt forferdelig hodepine. Jeg blir totalt matt, orker ingenting, venter bare på at det skal gå over. Det eneste som ikke svikter, er appetitten. Jeg blir ikke mindre sulten for det, og nå er jeg så redd for at de utrolig hardt "av-kjempa" kiloene over flere år skal komme på igjen. Ikke bra å bare sitte stille og så spise att på til. Det kan ikke annet enn å gå fryktelig galt. Har sittet på rompa i flere dager nå - helt utslått av denne sinnsyke hodepinen. I kveld fikk jeg dog gått en liten tur. Men jeg vet jo at jeg må holde meg i vigør mange timer hver dag og spise rimelig lite/kalorifattig for å holde vekta/langsomt gå nedover.

Så jeg er deppa de'luxe!

(Jeg har forresten hatt dette med varmen mye lenger enn det med kulden - helt siden jeg var liten. Ravet rundt i svima hvis det var varmt, har nok vært på grensen til solstikk mange ganger - og eneste redning var å få hodet under kaldt vann, flere ganger om dagen. Nå orker jeg ikke å bade lenger pga alt flesket, appelsinhuden og frostriene jeg nå får pga kulden i vannet.) :(