Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
02-07-06, 13:30 #5
Hei
Jeg vil anbefale deg å få henvisning til en øre nese hals lege for å bli utredet med tanke på øresus, og problemene med halsen.¨
Videre bør du kanskje utredes av en spesialist i blodsykdommer med tanke på at feritin og serum ferritin er lav. Hvordan er blodprosenten din?
Jeg syns at legen din bør utrede deg for stoffskifte sykdom om dette ikke er gjort?
Du kan ha enten høyt eller lavt stoffskifte, men plagene dine kan skyldes helt andre ting også.
Mageplagene dine bør også utredes.
Legen kan ta EKG av deg for å skjekke hjertet ditt.
Du har mange plager. Skriv ned alt slik du har gjort her. Ta det med til legen og si at slik orker du ikke ha det en dag til uten at noe gjøres.
Dersom legen sier at det er psykisk så be om å bli vurdert av en annen lege. Gjør ikke legen din noe for å hjelpe deg så SKIFT HAM/HENNE UT. Få deg en annen som tar deg og plagene dine på alvor. Lykke til og fortell hjerne hvordan det går.
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat
Bokmerker