Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Hjelp jeg kløør
-
02-07-06, 12:22 #1
Hjelp jeg kløør
I det siste har huden min begynt å klø noe vanvittig. Det begynner når jeg kommer ut av dusjen. Jeg smører meg med fuktighetskrem, men det klør noe j... :evil: Jeg må bruke allergitabletter for å holde ut og da blir jeg så trett at. Holder på å bli sprø. Jeg soler meg ikke for det liker jeg ikke så det er ikke årsaken. Alle gode råd mottas med en utrolig takknemlighet. Noen som vil bytte hud med meg?
-
02-07-06, 13:13 #2
Når jeg begynte på Levaxin for mange år siden, så fikk jeg veldig kløe i ørene. Ringte legen, han sa det var en bivirking, så jeg fikk noen piller som tok det bort. Husker ikke hva de heter, men det var ikke lenge jeg behøvde å ta dem før kløen var borte. ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-07-06, 14:33 #3
Re: HJELP JEG KLØØR
Huffa meg! Huden min klør også og det bedret seg da jeg begynte å smøre mer lotion på hele kroppen. Altså, ikke bare den vanlige doseringen, som jeg brukte før i tida, før hypoen gjorde sin anmarsj. Noen kvelder må jeg smøre ekstra på hoftene!
Opprinnelig skrevet av cathrin
Lykke til!
-
02-07-06, 18:09 #4
Takk skal dere ha for hjelpen.
Jeg skal til legen på tirsdag og da skal jeg nevne det.
Må nok smøre meg hver dag, forsent når jeg begynner å klø.
-
02-07-06, 19:19 #5
Prøv å skifte allergi medeisin. Jeg har erfart at det kan hjelpe veldig mye. Kjøp noe reseptfritt f.eks.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-07-06, 19:22 #6
Får dere utslett, eller klør dere fordi huden er tørr? Hadde aldri hørt om dette symptomet før.
-
02-07-06, 20:00 #7
I alle år før jeg begynte med fuktighetskrem daglig, klødde jeg mye, og til tider som besatt. Da fikk jeg vel "utslett", for jeg klorte meg til blods. Men av og til kunne jeg få utslett av noen slags vaskemidler, evt. annet. Men hvis jeg smører meg med rik fuktighetskrem hver dag, så har jeg ikke lenger denne slags problemer ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-07-06, 20:03 #8
Jeg sluttet å klø når jeg kuttet ut skyllemiddel i klesvasken
-
03-07-06, 08:51 #9baremei Gjest
Og mange reagerer på ulike vaskemidler. Vi bruker bare Blenda Sensitive, en jeg kjenner fikk vabler over hele huden av Omo, mens andre igjen ikke kan bruke Blenda eller hva som helst. Verdt et forsøk å bytte, og evt. sette på en ekstra skylling hvis vaskemaskinene kan det.
-
03-07-06, 09:25 #10
Men har dette med sykdommen å gjøre?
Svar med sitat

Bokmerker