Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
Tråd: ME og Stoffskifte
-
28-06-06, 16:44 #21
Jeg har også hatt kyssesyken. det var i 95-96. gikk også veldig lenge syk.
Det er etter dette at jeg har slitt.
Hadde i hele 2001 streptokokker i halsen i et helt år. ville ikke vekk. Legen tror det er da at jeg fikk infeksjon på skjoldbukskjertelen.
Jeg har i mange år jobbet 2 jobber av gangen og nå kan jeg nesten ikke jobbe 8 timer engang uten og bli ødelagt.
Skal sjekke ut de b12 tablettene som ble anbefalt. kanskje jeg får mere energi da.
klem til dere alle
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
28-06-06, 21:49 #22
http://www.me-forening.no/Viktig nyhet!
Norges ME Forening ber om at ME-pasienter som deltok i meningokokkvaksine-prosjektet
(1988 - 1991) og som mistenker at vaksinen kan ha utløst sykdommen, kontakter Norges ME Forening umiddelbart, tlf. 22 20 34 24 eller e-post: post@me-forening.no.
http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/5545145.html
Har også lest om kyssesyke og ME, men finner det ikke akkurat her og nå ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-06-06, 20:40 #23
Nå har jeg skrevet en mail til Kavli som er en lege i ME foreningen.
med alle symptomer etc så nå får jeg se om jeg får svar.
Blir spennende og se hva han sier. Han har vist 6 mnd vente tid på utredning for ME.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
29-06-06, 21:32 #24
Blir spennende. Men du ser i sitatet over at det er ME-foreningen som gjerne vil vite om folk som har tatt vaksinen på mail: post@me-forening.no? Det er skikkelig proff folk der. Er/var tre sykepleiere med ME selv som driver ME-foreningen (skriver "var" for jeg vet jo ikke om det er kommet noen nye til) ;) Vil mene at du har sjanse for raskere svar ved å kontakte ME-foreningen direkte enn Paul Kavli som er fryktelig opptatt (og som også har ME selv). Uansett så kan du nok ikke få en diagnose pr mail - han må se deg og snakke med deg i en times tid for å observere hvordan du "oppfører" deg over lengre tid. Han sier han kan gjenkjenne om folk har ME, men han må da altså observere dem i en times tid - samt snakke med dem.
Blir uansett spennende å se hva du får ut av dette. Lykke til!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-06-06, 21:38 #25
Ja blir spennende. litt usikker på hva jeg egentlig skal si i mailen. vil helst bare få en time slik at jeg kan få snakke om en som vet hva dette dreier seg om. Men skal skrive inn til ME foreningen også. Er så utrolig mye og skrive og som jeg må få ned på papir *skjerm*
Glemmer jo halvparten av hva jeg skal skrive og. sukk.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Svar med sitat
Bokmerker