Viser søkeresultater 11 til 20 av 25
Tråd: ME og Stoffskifte
-
27-06-06, 21:54 #11
Referanseverdien for B12 er ca 150-650. Det betyr at du befinner deg i nederst sjiktet og kan ha god nytte av tilskudd.B12 var på 244
Papaya kuren kan ta litt tid ja, så ikke gi opp håpet riktig enda. Hvor mye tar du om dagen?Har tatt papaya i ca 1 måned, men ingen bedring.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
27-06-06, 22:56 #12
Tok 2 pr dag i starten, men prøver å huske å ta 3 nå de siste ukene...
-
28-06-06, 07:18 #13
Referanseverdien for B12 er ca 150-650. Det betyr at du befinner deg i nederst sjiktet og kan ha god nytte av tilskudd.
Opprinnelig skrevet av cammie
AKKURAT DET JEG SIER TIL LEGEN MIN OG.............. MEN NEIDA... skyltes nok ikke det. sier han selv om jeg presiserer at oss med stoffskifte skal ha mere b12. jeg lå på 133 i fjor høst.
HATER LEGEN MIN!!!!!Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
28-06-06, 08:47 #14baremei Gjest
JAMMEN SÃ… BYTT LEGE DA!!!!!
Opprinnelig skrevet av grynet
Sorry, kunne ikke dy meg... De fleste kan jo bytte lege, og er det ille blir det sjelden verre.
-
28-06-06, 09:18 #15
Vil ikke bytte lege før jeg finner en som kan litt om Stoffskiftet.....
ikke lett og finne her på landet..
SukkHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
28-06-06, 12:38 #16
Hvorfor ikke handle B12 her:
http://www.vitaviva.com/da/Shop/Product ... 5.112.aspx
Jeg har fått opp mitt B12-nivå fra 326 til 418 på noen måneder med disse tablettene. Tar en tablett hver dag.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
28-06-06, 13:36 #17
Heisann!
Jeg forsøkte samme metode som deg. Sendte inn email i går, fikk svar i dag:
Hei !
Du husker helt riktig !
Du fikk placebo i beskyttelsesforsøket som foregikk på ungdomsskolene i 1988 og 1989.
Deltakere som fikk placebo i forsøket ble i 1991 tilbudt reell vaksine. Du fikk vaksine mot meningokokk B sykdom 21.11.91 og 16.01.92.
Mvh
Avdeling for vaksine
Jeg lurer nå også på om jeg kan ha blitt syk etter dette. Flere som tror det samme??
Er det noe vi kan gjøre for å få undersøkt dette??
Siv Cathrine
-
28-06-06, 15:02 #18
Anbefaler Balder klinikken på det sterkeste. Koster litt å gå der, men er verdt hver eneste krone.Vil ikke bytte lege før jeg finner en som kan litt om Stoffskiftet.....
ikke lett og finne her på landet..
Jeg har og sjekket opp ang vaksine prosjektet, var heldigvis ikke med på det. Men jeg har hatt kysse syken ( epstein-barr virus). Noen som har noen erfaringer på det?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
28-06-06, 15:06 #19
Jeg hadde også kyssesyken en gang mellom 1993 og 1995. Var syk veldig lenge før jeg endelig fikk vite at jeg hadde det.
Måtte reise på Volvat i Oslo (privat klinikk) for å få skikkelig resultater og behandeling.
Gikk i 6 måneder i alle fall, før jeg fikk noe hjelp...
-
28-06-06, 15:12 #20
De aller fleste voksne har hatt kysse-syken. Det som gjør at vi ikke vet at vi har hatt den er at vi har trodd at vi har hatt en vanlig halsesyke som barn. Den forekommer visst nesten aldri hos folk over 40 år. Alle mine tre barn har hatt kyssesyken ved overgang/begynnelsen på videregående skole. De var ganske syke, og det var ganske klart at det var noe mer enn en vanlig halsesyke. Dette ble da bekreftet hos legen.
Jeg har lest her på forumet eller et annet sted at det er mistanke om at kyssesyken kan forårsake ME. Har ikke noen kilde til denne informasjonen.Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Svar med sitat
Bokmerker