Viser søkeresultater 41 til 50 av 83
-
24-05-06, 15:13 #41
Hei, og gratulerer som slanker!! Har prøvd aktivt å gå ned selv, men gikk kunn ned vann, aghhhhh...
Men måtte du bli mager!!!
(hvertfall så mager som du ønsker!!!)
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
24-05-06, 17:12 #42
hvor mye er 10 g karbohydrater da om du skal måle ut det du spiser? Hva kan du f. eks spise i løpet av en dag uten å få i deg for mye?
-
26-06-06, 23:28 #43
Hvordan stole
Hvordan kan man stole på sin kropp da man har Lavt Stoffskifte? Hva som er trygt av det man spiser og om hvor mye man skal trene ?
Jeg har begynt trappe ned på trening idag og jammen det er ikke lett men det har vært for mye hard trening uff
Idag fikk jeg vite at en Tante av meg også sliter med stoffskifte problemer og kansje jeg har arvet det da :,( Uff jeg er redd redd føler meg ikke trygg på denne sykdommen kan den gjøre meg til et monster og jeg vil dø for jeg orker ikke at jeg skal blir annerledes uff
Jeg føler meg uttrygg da jeg har Lavt Stoffskifte snufs jeg vil ikke være det :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
26-06-06, 23:35 #44
Skjønner at du sliter.
Imidlertid så tror jeg at det er h jelp å få for de aller fleste av oss det er bare det at det tar så forbasket lang tid og at enkelte leger er veldig opphengt i hvordan blodprøvesvarene er og ikke i hvordan pas har det.
Selv gikk jeg ikke ned i vekt før medisinene begynte å virke så hvor mye en må trene og hva en skal spise er jeg usikker på men sunn mat og trening som en liker f. eks gå en tur hver dag om du liker det må jo være bra uansett.
Ellers så er denne sykdommen desverre arvelig ja.
-
26-06-06, 23:38 #45
Takker for svar. Nei legen føler jeg bryr seg ikke noe om meg for henne er jeg bare deppa og må ikke være det og så er jeg kansje det men er mest det at jeg er sliten men det er jo ikke lov og være men gal er lov det er nesten det man får stemplet og at man må få piller og nesten innlegges men er jo bare forbanna SLITEN men men. Så jeg er sånn at jeg ikke tør og be om og få komme til legen jeg lenger prøve holde meg unna :,(
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
27-06-06, 10:50 #46
Lilja, du trenger jo en liten økning i dosen, din TSH er 2-noe og skal ned til 1. Du må jo før eller siden spørre legen om dette.
Vekten din er perfekt for en som er 163 cm med dine 52 kg. En normal slank jente med den høyden ville vel veid 55 kg.
-
27-06-06, 10:59 #47
Hei jeg må vell prate med legen før eller siden
Jeg burde kansje ha økning på medisinen men hun har sagt det er bra og har ikke nevnt noe om og øke dosen hm rart vet ikke hvorfor men
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
27-06-06, 13:17 #48
Det hender jo at legene venter på at man skal si noe selv.
Det er mulig at hun var opptatt av annet hos deg enn stoffskifteprøvene og siden laboratoriet ikke flagget prøvene, gjorde hun ikke noe mer.
Men når man tar levaxin, da må man ha litt andre tall. TSH må ihvertall ned til 1 og så ser man om det hjalp. Ft4 må ihvertfall i øvre halvdel men først må man få TSH til 1.
Bare spør legen om det ikke er på tide med en økning av dosen.
-
27-06-06, 17:21 #49
Normalvekt for ei jente på 163 er 60,4 kg ;)Vekten din er perfekt for en som er 163 cm med dine 52 kg. En normal slank jente med den høyden ville vel veid 55 kg.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-09-06, 20:09 #50
Masse jeg lurer på igjen :)
Idag trente jeg mindre igjen så håper jeg klare og trene mindre resten det er bedre da selv om redseln er større men men
Jeg har fått ont i hue i de siste dagene jeg vet ikke om jeg brygger på noe eller hva det er også ont i halsen og kinna som jeg hadde da jeg hadde bihulebetennelse.
Svetter mye siler assa om jeg bare sitter i sofaen er jo varmt inne her men he he
Og jeg klarte idag og gud hvor lang tid det tok jeg klarte ringe legen og bestille time så da får jeg høre om min dose på Levaxin om jeg bør øke den eller den bør bli mindre jeg kan jo ingenting om det så må jo spørre og håper han hjelper da det er jo ikke sikkert
Er så mye jeg vil spørre om det og få en undersøkelse av halsen ultralyd
Så om kneet mitt om jeg har gikt i den ennå men er det for mye for leger om man spør om mye forskjelligt da jeg har timen egentlig for bare bihulebetennelse ? Har jeg rett spørre om alt annet jeg lurer på i den tiden føler meg så dust :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11
Svar med sitat
Bokmerker