Lege timen på nå på torsdag:

Ser at jeg må krangle hardt om jeg skal få Litho eller Armour av legen min. Jeg sa bare at hvis det fantes en ørliten sjanse for at jeg kunne bli bedre ville jeg prøve alt. Og at jeg ikke kom til å gi meg.

Han spurte om jeg ville ha antidepressiva... Jeg lo godt av han da. Og jeg sa: Har du ikke lest om antidepressiva og hypotyreose?? Det virker dårlig og ofte gjør det folk verre. Og da spurte han hvorfor jeg ikke ville ha det, om jeg ville forsøke hva som helst. Og jeg svarte: Fordi jeg er ikke deprimert! Har vært det i tidligere i livet og dette er ikke en depresjon. Ligner overhodet ikke på det engang. Og hva skal jeg med dem da?? Ja, ja sa han.. Men jeg vil at du skal vurdere det. Og jeg svarer; Jeg har vurdert det før og jeg kan svare allerede nå: GLEM DET!! KOMMER ALDRI TIL Ã… SKJE! 8)
Han mener at det ligger noe under hypotyreosen min. Jeg spurte om hva det kunne være. Og det er visst depresjon som er eneste løsning. Det kan jo ikke være at han kuttet medisinen min med 50%, og at jeg plutselig er kjempe hypo, og gråter som en sokk p.g.a. det. Skjønner ikke hvorfor alle leger mener antidepressiva skal løse alt....
Jeg sa at jo det kunne jo være kronisk tretthetssyndrom, men den diagnosen er jo umulig å få... Nesten Det var det jeg lurte på om feilte meg før utslagene i sept. 05. sa jeg til han. Han bare kikket rart på meg.

Tror jeg må mase om Litho. Han påstod at den ikke stod i felleskatalogen. Stemmer det? Vet at Armour ikke står der, men Litho??? Tror jeg ikke på. Han må ha mikset dem. Noen som har noen gode argumenter for å forsøke det?

Jeg skal ha time neste uke. Og da skal jeg ta opp en del nye temaer. Som kosthold, trening og fysioterapi. Hvis jeg skal bli bra trenger jeg mer enn Levaxin; Det er i hvertfall en ting de siste 8 månedene har bevist. Ellers tror jeg at jeg må finne meg en ny lege. Kanskje ringe rundt om se om det finnes noen med spesiell interesse for lavt stoffskifte.

Men nå er i hvertfall all fokus rettet fremover. Må jo klare meg selv i dette helsevesenet. Er lite tilfreds med legene jeg har vært hos må jeg si! Men det er jo en felles opplevelse for alle sammen... Desverre!!

Mot i brystet og vett i panna!! Det er det vi trenger!