Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Dagens lille slanketips
Hybrid View
-
23-06-06, 22:22 #1
Jeg skrev vel for lite om det med kaffen - men poenget var nettopp å gjøre det kort (noe jeg selv ikke er flink til).
Vet ikke hvilken direkte innflytelse kaffe har på blodsukkeret, men sammenhengen dette stod i, var at det ikke er lurt å innta "falsk" energi fordi du blir giret av det i en kort stund. Når så effekten er over, er det som regel langt ned igjen - og så vil man jo gjerne opp igjen, og kanskje da inntar mer "falsk" energi. Det er bedre å forsøke å holde jevn energi istedenfor opp og ned som en berg- og dalbane. ;)
Når det gjelder kaffe, så er det vel slik at det kan ta matlysten? I så fall er heller ikke det bra for slanking, ettersom man heller bør innta flere små måltider i løpet av dagen for å holde forbrenningen oppe.
Tyggis blir jeg også sulten av, så det blir det ikke noe av her i gården. Derimot Fishermans alltid på tur, fordi jeg tørster sånn.
Flott tur, Sonja. Hvis du har mulighet, så forsøk å legge den neste til skog og mark og ikke bilverkstedet ;)
Heldige du, Marianne, som har fått beholde det fine håret ditt. Jeg vil ha mitt tilbake!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
om lille meg
Av Reven i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 15-04-07, 15:24 -
LILLE PUSENS SKREKKOPPLEVELSE
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-09-06, 22:11

Svar med sitat
Bokmerker