Jeg skrev vel for lite om det med kaffen - men poenget var nettopp å gjøre det kort (noe jeg selv ikke er flink til).

Vet ikke hvilken direkte innflytelse kaffe har på blodsukkeret, men sammenhengen dette stod i, var at det ikke er lurt å innta "falsk" energi fordi du blir giret av det i en kort stund. Når så effekten er over, er det som regel langt ned igjen - og så vil man jo gjerne opp igjen, og kanskje da inntar mer "falsk" energi. Det er bedre å forsøke å holde jevn energi istedenfor opp og ned som en berg- og dalbane. ;)

Når det gjelder kaffe, så er det vel slik at det kan ta matlysten? I så fall er heller ikke det bra for slanking, ettersom man heller bør innta flere små måltider i løpet av dagen for å holde forbrenningen oppe.

Tyggis blir jeg også sulten av, så det blir det ikke noe av her i gården. Derimot Fishermans alltid på tur, fordi jeg tørster sånn.

Flott tur, Sonja. Hvis du har mulighet, så forsøk å legge den neste til skog og mark og ikke bilverkstedet ;)

Heldige du, Marianne, som har fått beholde det fine håret ditt. Jeg vil ha mitt tilbake!