Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
23-06-06, 21:39 #5
Vil bare si at jeg har en god del problemer med halsen og svelget. Har hatt veldig vondt i halsen det siste halve året i alle fall. De siste årene har jeg hatt vondere og vondere for å svelge når det gjelder det å svelge luft eller hva jeg skal si - merker det spesielt hvis jeg leser høyt for noen, så må jeg svelge etter en stund, men det sitter liksom fast - veldig ubehagelig ;)
Så har jeg mye rart i halsen ;) Har liksom alltid grums på stemmebåndene - må klare og klare halsen, fryktelig irriterende. Så får jeg ofte er ei rar skralling dypt nede i halsen når jeg ler.
Hm... trodde det var en del mer, men nå husker jeg jo selvsagt ikke.
Jo, noen ganger når jeg ler eller noe, så får jeg hikke - mye mer enn hva jeg gjorde for noen år siden. Jepp, hoster jeg nå, så hikker jeg også
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
OPP i vekt - problemer?
Av MizzyCat i forumet MeningsmålingerSvar: 4Siste melding: 16-01-08, 13:24 -
problemer med stemmen, magen, neglene, halsen.
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 31Siste melding: 05-11-07, 10:34 -
Problemer med øynene
Av Yvette i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 37Siste melding: 29-05-07, 16:14 -
Emosjonelle problemer og binyrer
Av Ada i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 25-04-06, 21:23

Svar med sitat
Bokmerker