Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
20-06-06, 18:42 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2006
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 13
NOE må jo ha utløst at noe gikk feil i kroppen
Jeg er så nysgjerrig på hvorfor jeg har utviklet hypo..Noe må jo ha utløst at noe gikk feil i kroppen!! (Ingen i fam. har hatt problemer med det) Jeg skjønner at det nok vanskelig å si noe for sikkert i og med at det er så sammensatt og ikke minst lite forsket på enda.. Jeg er også nysgjerrig i forhold til at jeg kanskje klarer å rette opp noe(i og med at det ikke er så alvorlig) F.eks. dersom jeg mangler noe mineraler/vit. i kroppen.
Det eneste jeg kan tenke meg at jeg skulle fått hypo av er følgende:
- Jeg har ikke spist kjøtt de siste 14 årene og har hatt et rimelig ensidig kosthold. jeg har mao vært veldig dårlig til å erstatte. Kanskje det er noe kjøtt kroppen trenger som har utløst det? Prøvene viste jo bl.a. at jeg manglet jod og litt div...
- En annen ting er at jeg har slitt litt med spiseforstyrrelser i kortere perioder..Altså, jeg spiste litt under gjennomsnittet kanskje og kastet opp det jeg spiste..Påvirker det hormonene/stoffskifte å fremprovosere oppkast? Eller kan det ha påvirket bukspyttkjertlene ved at jeg f.eks. var mye nær dem??
Er det noen som har noen tanker rundt det jeg skriver eller har opplevd å få hypo av det samme??For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hva kan muligens være FEIL ??????
Av Tiffen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-07, 16:38 -
Kan leger ta feil?
Av annki i forumet Hos legenSvar: 13Siste melding: 25-09-07, 13:14 -
Feil diagnose...
Av Leya i forumet FeildiagnoserSvar: 1Siste melding: 12-10-06, 20:41

Svar med sitat
Bokmerker