Viser søkeresultater 1 til 10 av 134
Threaded View
-
16-06-06, 22:40 #11
Helledussen, så mye dere klarer å finne fram til
Tor
Legen min har aldri snakket om å dele opp medisinen eller å ta den på kvelden f.eks.
Legen har tidligere anbefalt meg maks 5 dager med 100 mg Levaxin i uka og 2 dager med 50 mg. Siden jeg har vært så dårlig så lenge, så har jeg fått lov til å forsøke å øke mer. Han ba meg da bare om å være obs på hypersymptomer - noe jeg da også fikk hvis jeg økte mer. Men så leste jeg her inne en plass at noen tok Levaxinen om kvelden. Det har jeg da begynt med og i et par måneder nå så har jeg tatt 150 mg Levaxin hver kveld. Men jeg merker ingen forskjell - ikke i noen retning.
Så jeg tenkte det var på tide å få tatt prøver. Da kan en også se hvilket utslag økninga i Levaxinen har gjort her. Samtidig spurte jeg om å få forsøke Liothyronin. Legen gikk litt motvillig med på det. Ville helst ha resultat av prøver først, men jeg fikk da med meg resepten. Han sa at jeg skulle ta 10 µg i en uke og så øke til 20 µg. Samtidig skulle jeg gå ned igjen til 100 mg Levaxin om dagen.
Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 28Siste melding: 04-09-09, 11:30 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker