Etter som æ har forstått så er herb.l sotten sammen av mye sunnere ingrdiensa som urta og div..

pluss herb.l skal man ikke bytte ut alle måltidan dagli,men kun 1 eller 2. Mens på nutrilett og noka så skal man bytte ut alle måltidan i begynnelsen å det er aldeles ikke bra for kroppen.
Pulver skal bare være en erstattning for max 2 måltid om dagen. Visst man ikke spis vanli man så kan man risikere å ødlegge hele forbrenninga pluss tarm/avføring systemet.
Så vil ALDRI anbefale noen og bytte ut alle måltid,uansett kor mye dem skal ned.

Som legen min sa pluss veileder så kan det være lurt å bytte ut frokost og lunsj,mens spise vanli middag og kvelds.
Pluss frukt og grønnt til mella måltid ;0)

Yvette ;) Så bra at du har gådd ned,e jo kjæmpe supert det dah ;0)
Men ser du gjør samme "feiln" som æ gjore før,å d va å veie mæ vær dag,nåkka som ikke e bra,man burde ha 1 fasst veide dag i uka. Før nån daga har man mere vann i kroppen en andre osv.
Men super at det går bra før dæ ;0)

Jon :
Eni me dæ på mange ponkta,i mitt tilfelle så går æ på herb.l på grunn av at æ treng reglrett å lære mæ å spise frokost å lunsh,noe æ ikke har gjort sia æ jikk på barneskoln,å visst det kan hjeøpe meg å gå ned i vekt,ja da e jo bare d et pluss ;0)
Har hørt masse positivt,pluss sedd masse positive erfaringe me d produktet ;)