Viser søkeresultater 1 til 10 av 134
Threaded View
-
15-06-06, 23:00 #9
Hei Stine.
Leit at du har liten effekt av Levaxine. Dersom jeg forstod deg rett startet du med Liothyrinin nå idag. Da kan jeg gi deg et lite håp, en i min familie ble meeeget mye bedre etter oppstart med liothyrinin. Samme gjelder for meg. Kun med Levaxine merket jeg ikke så mye, ble litt mer oppegående fysisk, men det var alt.
Problemet er at 99 prosent av leger og gamle endikrinologer kan ikke å dosere det ut. De gir for lave doser og beordere at man skal ta medisinen en gang for dag.
Du må dele den opp i to doser, morgen før mat og om kvelden utenom mat. Kroppen trenger alle stoffene døgnet rund, Levaxine har jo en halveringstid og stoffskiftet må både Thyroxin og spesielt Liothyrinin for å sove.
Psyken blir ofte bedre med T3.
Det er utrolig beklagelig at det er sånn i Norge, men Dr Oftebro er den eneste jeg hvet som behandler optimalt her til lands.
Ja, der er dyrt. Men slik jeg ser det vil jeg heller ta opp lån og vere blakk og ha litt helse, enn å ligge strak ut feilbehandlet og missforstått.
(dette er ikke reklame for Oftebro, bare egne synspunkt og erfaringer)
God bedring Anne Ma og StineHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 28Siste melding: 04-09-09, 11:30 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker