Viser søkeresultater 21 til 30 av 83
Threaded View
-
15-06-06, 17:19 #11
Hei igjen
Var til legen 13.06, og fikk lov til å forsøke Liothyronin.
I dag, 15.06 begynner jeg med 10 µg Liothyronin. Om en uke kan jeg ta 20 µg ifølge legen.
Jeg informerte legen samtidig om at jeg i de siste par månedene hadde økt fra 100 mg til 150 mg Levaxin, og at jeg hadde begynt å ta dette om kvelden istedenfor om dagen. Han sa at jeg måtte redusere til 100 mg om dagen når jeg nå begynte med Liothyronin.
Nå fikk jeg tatt blodprøver, så vil det vise seg hvilke utslag økningen i Levaxinen gjør i blodet. Jeg kan ikke påstå at jeg har merktet noen forandring. Verker fremdeles fryktelig mye. Og i natt hadde jeg igjen ei "riste-av-kulde-natt" (helt ufattelig - nå som varmen har kommet
).
Håper inderlig at Liothyroninen kan gjøre meg litt bedre da."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Dosering
Av Cina i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 06-03-07, 19:48 -
T3 og dosering av den
Av irene i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 26-06-06, 23:30 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker