Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
Sitat Opprinnelig skrevet av Jon
Proteiner og shake... Det er det kroppsbyggerne bruker for å bygge muskler.

Det finnes ingen lettvindte måter å kvitte seg med vekt på. Hvis Herbalife faktisk hadde virket vektreduserende, ville produktet blitt kjøpt opp av farmasøytisk industri for lenge siden - og solgt videre til en heeelt annen pris.
Til det første: Nå snakker jeg om meg selv. Jeg MÃ… innta proteiner gjennom shake fordi å lage en fornuftig middag er et uoverkommelig prosjekt. Og - jeg trener mye. Derfor MÃ… jeg ha tilskudd. Og jeg gir dette proteinet en sjanse før jeg evt går tilbake til mitt whey-protein.

Jeg orker ikke tanken på en ny runde med vektøkning. Det er snakk om 4 kg foreløpig. Jeg synes nesten det er pinlig å si det. Men det kan fort bli 5, 6, 7,...hvem vet??

Til det andre du skriver: At jeg ikke har tenkt det før du sier det?? Jeg gir Herbalife en sjanse iallefall. FØR legemiddelindustrien innhenter meg!!
Kanhende har jeg virket noe kvass i mine tidligere innlegg. Kanhende har det vært grunnlag for eventuell kvasshet. Men jeg har ikke ment noe om dine vurderinger, eller din situasjon. Jeg har ikke vært kvass for å være kvass.

Du må gjerne bruke mange kroner på Herbalife. Det er tross alt dine penger. Men jeg tror likevel at dersom Herbalife hadde hatt noen vitenskapelig påviselig effekt, ville Herbalife blitt kjøpt opp av farmasøytisk industri.