Jeg vet om noen som trengte ft3 noe(altså litt) over referanseområdet.
Jeg synes dine prøver er høye.

Jeg vet om noen andre som fikk det bedre etter en liten overdose-historie, de tok litt mer t3 enn de skulle, og etterpå var det som om reseptorene i cellene hadde blitt "åpnet". Det var en diskusjon om det i england. Det er vel det eneste bra som kan komme av en overdose-historie.

Jeg prøvde engang ifjor å ta mer etter at jeg ved feiltagelse tok 50µg for mye og følte meg bedre. Jeg merket ikke økt puls. Jeg økte ennå mer for å se hvor pulsen min steg/jeg merket overdosesymptomer. (Alt dette bare en kort periode). Pulsen min gikk til slutt opp fra 72(normal for meg) til 80. Da var jeg på 225µg. (sånne forsøk anbefales ikke) ft4 var noe over normalen.
Etterpå gikk jeg til legen og lurte på vondt i hoddet/kinnet/nesen jeg hadde hatt i tre måneder, og jeg hadde hatt bihulebetennelse og fikk medisin. Hvis man har en eller annen betennelse kan det godt være at stoffskiftemdisiner ikke virker og man ikke blir hyper. Fenomenet kalles NTI, Non-thyroid illness og det er vitenskapelige artikler om det. Det er cytokiner som antas å spille en rolle.

Jeg lurer på om du har noe sånt hvis du ikke er særlig hyper og ikke har en høy puls til tross for sånne prøver.

Hva er pulsen din?