Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
14-06-06, 18:58 #5
Takk for gode tips!!
Ja dette må jo prøves!
Ellers veldig interessant n`Finn!!
Det er spesielt i ansiktet og leggene at jeg har fått godt synlige forandringer. Ble for noen år siden (av fastlegen) henvist til å ta bort pløsen hud på begge øyelokk, samt å løfte opp det ene øyenbrynet. Jeg så gjorde, men jeg har likevel dette litt "spesielle" i ansiktet...
På dårlige dager er det så dominant at jeg kvier meg for å vise meg. Prøver ellers å skjule det bak briller 8)
Ellers virker det som om at det skjer en slags kjemisk prosess mellom huden og kremen som ikke skjedde tidligere..
Kjenner ikke noen forskjell med "ny" medisinering. Er like elendig og fungerer like dårlig både mentalt og fysisk
Klarer å konse for kortere perioder, men så er det helt tomt batteri.. Står midt i et opp-pussingsprosjekt som står på stedet hvil og det er ikke holdbart å ha det slik lenger. Kjøkkenet som skal rives er i kaos og jeg har hatt tilløp til brann to ganger etter at jeg uten å merke det har kommet borti brytere på komfyren... :o Har prøvd å "manne meg opp" til å ringe til ergoterapeut og hjemmesykepleien i hele dag, men det er jo en dag i mårrå.... heldigvis
Og mange takk for omtanken n`Finn!!
Lignende tråder
-
Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 26-05-06, 13:06

Svar med sitat
Bokmerker