Viser søkeresultater 21 til 30 av 99
Tråd: Vondt og skjelvinger
-
13-06-06, 10:38 #21baremei Gjest
Bihuletrøbbel er sånn. Men saltvann virker ikke sånn at det letter umiddelbart slik som nesesprayen kan gjøre.
Var i hvertfall tipset jeg fikk sist jeg ringte legen for å finne ut om jeg hadde tannverk eller bihulebetennelse. Og jeg hadde ikke vondt i tennene da, bare på hver side av nesen, akkurat under kinnbenet.
-
13-06-06, 10:42 #22
Smerter som dunker er som regel betennelse. Du kan ha bihulebetennelse uten at det verker i tenneneUff ekkelt det kommer og går smerter nesten som det dunker
-
13-06-06, 12:10 #23
Tror du gikk i søvne idag jeg Lilja
He he he! Det sakl ikke være lett vet du ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-06-06, 16:04 #24
Er enig i at det kan værte bihulebetennelse.
Når man tar opp temaet på forumene, forteller mange at de ble kvitt bihulebetennelser når de fikk riktig dose.
Så det er ikke noe som blir verre ser det ut som.
(for å si noe oppmuntrende)
-
13-06-06, 18:03 #25
Det er like vondt ennå så jeg gikk på apoteket forklarte hvordan jeg hadde det og at det er vondt fikk da kjøpe nesedråper og om ikke de hjelper så må jeg sikkert til legen få Antibiotika skriver det sikkert feil men

Men jeg tok de nesedråpene og føler det er værre men det tar vell sin tid
Er det mange som får bihulebetennelse av lavt stoffskifte?
Måtte handle noen sugetabletter som skal hjelpe mot munntørrhet har det og er mye tørr er det noe en kan få ved lavt stoffskifte ?
Ja må ha gått i søvne he he he he
Gikk bra hos Psykologen idag
Unnskyld mye rart jeg spør om men dere vet så mye TAKKSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
13-06-06, 22:15 #26baremei Gjest
Nå må vi være _litt_ forsiktige her og ikke henge alle slags ting på stoffskiftet, da.
Bihulebetennelse rammer de fleste en eller flere ganger, uavhengig av stoffskiftet. Og mange absolutt ellers friske mennesker kan være plaget av bihulene mange ganger hver vinter, og mere til.
Og man trenger ikke være tett i nesen eller forkjølet heller - den bare kommer. Og hvis du driver med saltvann til stadighet forstyrrer du slimhinnene og øker sjansen for plager. Selv om saltvann sikkert er det minste av flere onder.
Det _kan_ også være tannverk selv om du ikke kjenner det i tennene eller i kjeven - en betent rot kan arte seg sånn og det er ofte umulig å beskrive hvor smerten egentlig kommer fra.
Det er heller ikke sikkert antibiotika er løsningen. Hos meg gikk det over etter et par dager med nesespray tre ganger daglig, og den har ikke kommet tilbake.
-
13-06-06, 22:27 #27
Nei jeg skyller ikke på Stoffskifte med dette jeg. Har aldri hatt Bihulebetennelse. Jeg har mega ont ennå må ta hodepinetabletter for og dempe smertene :,( Jeg skal prøve og få time hos legen viss det ikke har forsvunnet da jeg våkner imårra
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
13-06-06, 22:38 #28
Har du bihulebetennelse må du få penecillin..
Har aldri lest om bihuler og stoffskiftet ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-06-06, 22:45 #29
Oki den er grei
GODNATTAKOOOOZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-06-06, 01:31 #30baremei Gjest
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Det er da ingen automatikk i det. Rett som det er går det over av seg selv, ved hjelp av nesespray, saltvann, damping og smertestillende.
Lignende tråder
-
Skjelvinger
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 50Siste melding: 07-03-08, 21:06 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56 -
skjelvinger
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-03-07, 23:15 -
Jeg har så vondt..
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 14-08-05, 22:31
Svar med sitat

Bokmerker