Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Haukeland eller Aker
Threaded View
-
11-06-06, 17:44 #7
Det er en egen gruppe(r) i thyreoideaforbundet for dem som er hyper eller har vært det. De er veldig på hugget.
Det går an å gå på nettsidene til forbundet og lete etter tlf numre eller ringe kontoret eller lokallaget.
Hørte en si at det er satndard å få neo-mercazole i to år og så prøve uten og hvis man ikke var bra da får man neo-mercazole i to år til, det var ihvertfall noe helt annet enn du fikk vite av legen.
Så jeg tror man kan kontakte hyper-likemennene.
Lignende tråder
-
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Aker og kontaktinfo....
Av Lissa i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 20-09-07, 16:31 -
Lege S. Brustad, Haukeland
Av brits i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 30-04-06, 16:13


Svar med sitat
Bokmerker