Det er en egen gruppe(r) i thyreoideaforbundet for dem som er hyper eller har vært det. De er veldig på hugget.
Det går an å gå på nettsidene til forbundet og lete etter tlf numre eller ringe kontoret eller lokallaget.
Hørte en si at det er satndard å få neo-mercazole i to år og så prøve uten og hvis man ikke var bra da får man neo-mercazole i to år til, det var ihvertfall noe helt annet enn du fikk vite av legen.
Så jeg tror man kan kontakte hyper-likemennene.