Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
10-06-06, 20:17 #11
Ja vi må finne et godt system. Har ikke tenkt så langt enda. Vi trenger jo Sonjas hjelp til et slikt prosjekt...
Kanskje folk skulle maile inn forslag til ting å legge der og så går det gjennom en vurdering før det blir lagt ut?? Men så kommer spørsmålet om hvem som bør regulere det...Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-06-06, 22:12 #12
Jeg tror at en slik tråd bør være låst for innlegg. Det er så lett å hoppe inn med en kommentar eller to. Da blir det lett rot.
Et forslag er at en annen enn Sonja (hvis hun ikke har kapasitet) får ansvar for å kvalitetssjekke infoen før den legges ut. All infoen kan samles i en tråd eller deles i f.eks. tre: hyper, hypo og generelt om stoffskifte.
Jeg begynte for en tid siden med å oversette noe engelsk stoff jeg fant et sted; info til familie og venner. Har hatt en lang pause, men skal prøve å gjøre det ferdig.Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
10-06-06, 22:15 #13
Jeg forstår ikke noe av mine prøver jeg kan ikke noe med tall uff hater meg for at ikke jeg kan :,( Sikkert noe galt i hodet mitt siden jeg ikke klarer regne eller blir sint viss det er mange tall her og der særlig på sånne skjemaer da man skal si sånn fra 0 til 10 da hvordan man her det og sånt hos psykologen da bruker jeg tid ikke på og lese men de talla er i veien er noe gærnt med hele meg he he må le og da er vell lov håper jeg

Så da jeg får svar på sånne Lavt stoffskifte prøver ja jeg ser bare masse tall og sier hjelp dette forstår ikke jeg om legen forklarer så ja forstår noe men ikke alt he he
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-06-06, 23:19 #14
Anne Ma
Ja, gjett om jeg kjenner meg igjen. Husker jo ingenting. Godt vi er flere i samme båt - hihi -Glemte meg
LiljaJa, gjett om det er noe galt med deg! Med meg også - det heter hypotyreose ;)Jeg forstår ikke noe av mine prøver jeg kan ikke noe med tall uff hater meg for at ikke jeg kan :,( Sikkert noe galt i hodet mitt siden jeg ikke klarer regne eller blir sint viss det er mange tall her og der særlig på sånne skjemaer da man skal si sånn fra 0 til 10 da hvordan man her det og sånt hos psykologen da bruker jeg tid ikke på og lese men de talla er i veien er noe gærnt med hele meg he he må le og da er vell lov håper jeg"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
11-06-06, 00:20 #15
Takker for godt svar
GODKOZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
11-06-06, 00:37 #16
Brits:
Jeg er enig med deg i det. Tror det blir mest ordentlig hvis det er lukket.Jeg tror at en slik tråd bør være låst for innlegg. Det er så lett å hoppe inn med en kommentar eller to. Da blir det lett rot.Hvis det er f.eks 3 mennesker som ser på matriellet før det blir lagt ut vil vi gjerne får bedre stoff enn om en skulle ha gjort det?? Ellers er oppdeling bra, men vi må ikke glemme dem med kreft, medfødt og forbigående lidelse. Det bør være info for alle gruppene med thyreoidea lidelser.Et forslag er at en annen enn Sonja (hvis hun ikke har kapasitet) får ansvar for å kvalitetssjekke infoen før den legges ut. All infoen kan samles i en tråd eller deles i f.eks. tre: hyper, hypo og generelt om stoffskifte.Gjør det, for jo mer jo bedreJeg begynte for en tid siden med å oversette noe engelsk stoff jeg fant et sted; info til familie og venner. Har hatt en lang pause, men skal prøve å gjøre det ferdig.
Stina: ja heldigvis har de fleste vært der
He he he...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01 -
tras, anti tpo og sånn...hva er det?
Av isa1 i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-08, 10:24 -
TRAS
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 03-09-07, 12:22 -
Spørsmål om TRAS
Av sivcath i forumet Graves sykdomSvar: 0Siste melding: 30-05-07, 13:53 -
Hva menes med... s-tras <1.0?
Av Linn i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 17-09-06, 00:27