Sonja - ja, for en forferdelig historie - når du forteller det, kan jeg huske å ha lest det på sidene dine for lenge siden. Fytti for en lege :evil:

Når det gjelder diverse folk som forsøker å prakk på andre folk ting, så har vel det mest med personen og ikke produktet, å gjøre ;) Noen er jo "frekkere enn flatlus".

Men det er jammen godt du kommer med innlegget, så en kan se hvor farlig dette kan være. Ang stoffskiftet ditt, så snakker vi jo ofte om at for lite mat kan sette kroppen på sparebluss - så det er vel kanskje noe slikt som har skjedd? Har også hørt andre historier om folk som har fått ødelagt stoffskiftet av slankekurer/sulting, uten at jeg kan den utdypende vitenskapelige forklaringen på det.

Når det er sagt, så er det hardt for mange av oss med alle disse kiloene, og Herbalife skal ha veldig sunt innhold - og de påstår f.eks. at de ikke tester på dyr (noe som er verdifullt i mine øyne), så jeg tror at hvis man bruker dette med måte, så kan det kanskje hjelpe litt. Jeg følte meg i alle fall friskere de første månedene jeg begynte på det, kan kanskje ha hatt litt underskudd av vitaminer og mineraler. Men jeg har aldri orket å spise så lite som de helst hadde sett. Da refererer jeg til noe de lovte: Jeg skulle gå ned i vekt uten sult.

Noe sult har det blitt for min del, men da i alle fall ikke når jeg skal trene. Har heller ikke sultet meg kombinert med Herbalife.

Jeg kom forresten på et "slanketips" jeg hørte for en god stund siden: Du skal slanke deg i 2-3 dager, så skal du spise normalt neste dag. Dette for å holde forbrenningen oppe - du skal altså lure den til å forbrenne like mange kalorier hver dag - også de dagene du spiser mindre. Men orker ikke så mye sult, så jeg har ikke prøvd ut dette. ;)

God jul og god appetitt 8)