Viser søkeresultater 61 til 70 av 152
Tråd: Rare meg :,(
-
07-06-06, 22:44 #61
Surrer jeg og når jeg er sliten. Noen perioder mer enn andre
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
08-06-06, 09:45 #62
Hei Lilja, bare ring og fortell at du glemte timen enda lappen lå fremme eller hva som skjedde.
Det er et symptom på at du er hypo.
Det går vel an å spørre forsiktig om du burde ta blodprøvene først sliak at de er klare til timen. Men jeg vet ikke hvordan det foregår hos din lege. Noen vil ha at man møter opp til time både til prøver og når prøvene er ferdige.
nora
-
14-08-06, 23:51 #63
Bursdag idag :)
Idag har e bursdag 15 aug he he
Jeg er mye sliten for tia og blir veldig sint for ingenting skal ingenting til assa viss samboeren min tuller så sier jeg det er ikke morro og liksom blir sint for så lite :,( Jeg synes det er mer nå for tiden jeg da men. Jeg ønsker ikke og være sånn.
Kan man bli det av for mye medisin sliten, deppa mer tror jeg at jeg er, rart humør. Mangler energi og gleden som var der en stund :,( Kan man skade seg mer mener selvskading eller kommer det av annet, idag skjærte jeg meg for er bare oppgitt har ikke gjordt det på kjeeeeeeeeeeeeempelenge. Så det jeg føler er bare en skam at jeg gjorde det er ikke stolt av det :,(
Legen min er borte i 2 mnd tror jeg, men jeg burde få en legetime eller ivertfall snakke med Psykologen min imårra. Men slitsomt da jeg føler at jeg blir ikke forstått eller det er ikke noe som heter sliten.
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
15-08-06, 01:01 #64
Gratulerer med dagen Lilja. Jeg håper du får det bedre etter hvert.
Klem
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
15-08-06, 01:08 #65
Lilja
Du blir forstått her - så godt vi bare kan. Og vi vet hvordan det er å være sliten og møte lite forståelse for det.
Og så må du få ringt til lege/psykolog med en gang. Jeg har vel tidligere gitt deg nr til Mental Helse og annet hvis du trenger noen å snakke med med en gang. For det er noe riv ruskende galt hvis du sitter og kutter deg, og det vet du veldig godt. Og så må vel ikke vi diskutere selvskading med deg? Var det ikke slik at de som har greie på dette anbefaler at man ikke snakker om det, fordi det kan oppmunte til mer? Hvis dette er tilfellet, så må vi la det ligge, og du må søke hjelp av dem som kan hjelpe deg, evt snakke med andre på grupper og forum som sliter med dette selv.
Når det gjelder bursdager og andre feiringer, så er det mange som ikke har det så bra da. Ofte er det knyttet store forventninger til slike dager, og hvis man da ikke opplever nærmest "ekstase", så kan det kanskje virke litt mislykket, kanskje simpelthen fordi man er for sliten eller syk til å få så mye ut av det. Vet ikke om det er tilfellet med deg.
Vet ikke om jeg virker litt streng nå, men jeg er vel det kanskje litt. For hvis vi kan oppmuntre deg til å gjøre dumme ting ved å snakke med deg om det, så kan vi ikke gjøre det. Det er også veldig viktig at du får hjelp av de folkene som har greie på det du sliter med. Og alt dette sier jeg nettopp FORDI jeg bryr meg om deg Lilja.
Så jeg ønsker deg alt godt og håper du snart kan få det litt bedre. Og hvis du er overdosert, så vil du nok få det dårlig av dette også, du må sjekke blodprøvene dine hos legen, evt en vikar. Skal tenke på deg. Lykke til og klem fra meg ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
15-08-06, 06:22 #66
Gratulerer med dagen
Sint ja ! Her fikk gubben gjennom gå fordi han ikke hadde kokt kaffe før han dro på jobb
-
15-08-06, 06:44 #67
GRATULERER MED DAGEN LILJA

God bedring!
-
15-08-06, 08:26 #68
Gratulerer så mye fra meg og! Ha en koselig bursdag!!
Har ikke "snakket" så mye med deg, for jeg føler at jeg ikke er kompetent nok til å gi deg gode råd. Men tenker på deg? - Ja, det er vi nok mange som gjør !!!
Lykke til Lilja!
-
15-08-06, 17:03 #69
Gratulerer med dagen!
Håper du får den hjelpen du trenger!
-
15-08-06, 17:43 #70
Hei og takker for alle gratulasjonene føler meg som kjendis nå he he he
Har det bedre nu idag spist Kinamat og det er godt og fått blomster Roser av Samboer og fikk jo mange presanger i helgen også som jeg blei glad for.
Jeg snakket med Psykologen jeg om selvskadingen så det går bra
Jeg skal prøve ikke gjøre det mer igjen jeg vil ikke skuffe noen.
Men er liksom ikke lett da ingen forstår jeg er Sliten men får late som jeg ikke er det og håpe jeg kansje besvimer eller noe men jeg er så sterk at det tror jeg ikke skjer
Ellers har det vært en topp dag idag ;) Gode klemmer til alle sammen på forumet glad i dere og du Stina er ikke streng jeg skjønner det du sier veldig godt
GODKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25
Svar med sitat

Bokmerker