Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
07-06-06, 19:39 #25
Hei igjen.
Følger ivrig med her inne. og er enig med Abra at det beste er nok å følges av en spesialist. Vel, vet ikke om spesialistene her i Tromsø er spesielt vel ansett av dere her inne. Selv treffer jeg en som heter Svartberg av og til i forbindelse med jobben min, han er en hyggelig kar :P , men selvsagt blir egne plager aldri et tema på jobb. Det er nærmest en uskreven lov, og det synes jeg er helt greit - viktig å skille mellom jobb og privatliv
Når det gjelder min egen situasjon har jeg nå slått meg delvis til ro med at jeg trenger å slappe av noen uker. Den 3. juli har jeg ny time hos legen, og da skal jeg be om å få prøve thyroksin med bakgrunn i von Willebrandt sykdommen og min lave ferritin. Har sjekket eldre blodprøvesvar, og alle angir lav ferritin. Klarer ikke å få nivået over 20, har prøvd flere ganger uten hell. Har kraftige menstruasjoner, og selv om jeg spiser noe som heter cyklokapron for å hemme blødningene så hjelper det lite. ........vel ramlet helt ut av tråden her
.......... Dessuten kan thyroksin ha en god effekt på mitt høye blodtrykk, håper bare min lege kjøper argumentene. Tror jo ikke dette er en vidunderpille, men kanskje verdt å prøve, også siden min TSH er på 2.6
Tror dere min lege vil sette seg helt på bakbena når jeg legger frem mine synspunkter???? Kjenner at jeg gruer meg litt.
Lignende tråder
-
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 15:14 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09

Svar med sitat
Bokmerker