Hei Elise, jeg bare smetter inn her jeg...

Ikke hør på endoen. Han skjønner ikke dette i det hele tatt. Selvfølgelig påvirker hormonbalansen humøret. Det du opplever er helt vanlig for stoffskifte pasienter. Desverre det å ikke bli trodd også... Mange vet svært lite om sykdommen og tror at Levaxinene er ufeilbarlig og perfekt. Noe den absolutt ikke er. Jeg fikk selv prognose på 3 uker. Da ville jeg være frisk som en fisk. Men det er jeg jo ikke. De klarer ikke en gang å få fingeren ut til å avgjøre om jeg er hyper eller hypo.

Jeg ser at du ikke har gått på medisiner så lenge. Det tar gjerne litt tid for kroppen å komme i balanse igjen etter å ha vært i ubalanse. Dette tar ikke bare noen uker som mange i legestanden tror. Det kan gå lang tid. Noen blir kjemperaskt bra, men langt ifra alle. Så du må nok bare vente å se en stund til. De psykiske reaksjonene er homonelt betinget om du ikke har grunn til dem ellers i livet. Man blir ikke nedstemt og gråtkvalt av ingenting ;)

Lykke til videre på ferden Elise! Og husk at vi er her vi inne på forumet om du trenger råd eller trøst.