Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
07-06-06, 07:34 #10
Stina ;)
hei ;)
Æ skal ta 400ml i bynnelsen.
Håpe virkeli ikke æ går opp.
Han "motivatorn" min sa at d va vikti at æ tok medisin min,å at vann måtte æ drikke mye av.
Han mente at sakte men sikkert skulle vi klare å få mæ ned i vækt.
Har ei anna æ kjenne med stoffskifte prob som har brukt akkorat same motivator å ho jikk det kjæmpe bra før ;)
Så må bare prøve å være flink.. Mitt problem har bestandi vært at æ ikke har spist frokost eller lunsh,å nu tar æ de måltidan som shake så d skal vel få frebrenninga i gang trur du ikke?
Visst du/dere vil komme i kontakt me han æ har te motivator så bare si i fra,kan virkeli anbefale han.
Han e ikke en som bare sir ting som vi vil høre,men fortæll kosen d e.
Så i dag tok æ min førrste shake,å tru d eller ei den samkte pikande mæ godt atpåtill..
Ikke som de andre æ har prøvd som smake "dødn".
Så nu.. så skal æ være positiv å prøve så godt æ kan,ta medisin min vær dag samtidi drikke masse vann ;)
Skaql ikke spise så mye på kveld,gjærne litt frukt,men omså bare ta en shake sa han.
Æ bruke 1/3 jucie og restn vann når æ lage shaken,pluss frosne jorbær,og litt babnan..
Gådd opp 24 kg? wot? kosen klarte ho d?
klæmms ei som SKAL ned i vækt ;)
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat
Bokmerker