Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
06-06-06, 23:19 #8
Yvette
Bare hyggelig, vennen ;)Takk for nyttige tips Stina
Jeg har hørt fra mange hold at Herbalife skal være av god kvalitet i alle fall.
stina21Jeg tror jeg hadde lagt på meg av dette - men det kommer selvsagt an på hvor mye og hva du spiser til middag og til kvelds. Kommer også an på om du skal ta 250 ml eller 400 ml i hver shake. Bare prøv deg forsiktig frem. Går du det minste opp, så må du ikke fortsette - da må du foreta noen justeringer. Hørte om ei som la på seg 24 kg med Herbalife og da synes at Herbalife var noe dritt. Men jeg tenker jo da som så: Burde det ikke ha ringt noen varsellamper innen man rakk å gå opp så mye?Skal ta shake 2 ganga om dagen å spise vanli middag,pluss kvelds..
Dessuten: Vær forsiktig med å høre for mye på "sponsorene" - de er ikke legeutdannet eller noe som helst. Når jeg ikke gikk ned i vekt på lang, lang tid, fikk jeg snakke med en up-line til min sponsor. Han var da så frekk å komme med den kommentaren at hvis man hadde små kamerarer i husene til folk, så kunne det jo være at det viste seg at de spiste mer enn de sa. Jeg skjelte han ut - for en tosk - dette var jo ingen lek for meg, og jeg gidder ikke å lyve om slikt. Sponsoren min var veldig spak pga dette. Men jeg spiser mye frukt på kvelden. Det ville han jeg skulle nærmest slutte med. Men det vil jeg ikke. Bedre med frukt enn å bli så sulten at jeg hiver inn på flere brødskiver eller noe.
Sponsoren mente at det var medisinen min som hindret meg i å gå ned i vekt. Så hun synes jeg skulle slutte med Levaxinen. Har jo tidligere vært fristet til det mang en gang, siden jeg uansett har vært så dårlig og overvektig - men nå ser jeg jo hvor ille dette da kunne fart av sted.
Så vær forsiktig! Kan ikke få understreket det nok - men heller ikke det at det kan være bra, under nøye overvåking og forbruk - og matinntak etter evt. slutt. Gå gradvis tilbake til vanlig mat. Men husk også på at det som har gjort deg tjukk en gang, kommer til å gjøre det igjen. Forbrenninga blir jo som regel bare dårligere jo eldre man blir. Men selvfølgelig vil jo da mer korrekt dosering av Levaxin også spille inn - eller om noen kan svinge litt opp og ned i stoffskiftet."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat
Bokmerker