Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
06-06-06, 21:12 #5
Jeg har tatt Herbalife-produkter i ca et år.
I perioder har jeg tatt bare det, samt spist middag. Det viste seg at hvis jeg tok "shake" 3 ganger om dagen som min sponsor sa at jeg kunne, så gikk jeg ikke ned. Hvis jeg kun tok 2 ganger, gikk jeg gradvis litt ned.
Men husk ang meg, så er det som å hugge i granitt!!!
De første par månedene fikk jeg dog noe mer energi, og det er nok fordi produktene er stappfulle med vitaminer og mineraler. Og det førte jo da til at jeg orket å trene mer (som da igjen stimulerer til økt forbrenning).
Ang soya så har jeg hørt at alt er OK med måte, ellers er det snart ingenting vi kan spise.
Nå tar jeg bare en "shake" av og til. Liker veldig godt å ta Herbalife før trening. Blir ikke full i magen, samt får masse gode vitaminer.
Og jeg har aldri vært tilhenger av diverse slankeprodukter - tror det meste er humbug.
Hvis jeg skal anslå noe, så vil jeg kanskje tippe på at Herbalife har hjulpet meg av med ca 4 kg. Men å kutte ut kjøttet kvittet meg med 6 kg.
Men i tillegg til dette har det vært mye sulting, det må jeg innrømme. Og det er en kamp for kiloene hver eneste dag.
Og prisen for Herbalifeproduktene i denne tiden? Ja, det må har vært 10 000 - 15 000 kr. Så jeg har i alle fall ikke råd til å fortsette.
Oppsummering: Tror det hjelper for folk som har normal forbrenning, men at det også kan hjelpe litt på oss hvis vi er forsiktige og nøye med hva vi gjør. Men husk å aldri gå på dette i lang tid (kun Herbalife + middag), og så begynne å spise som før igjen. For da har forbrenningen gått ytterligere ned og du vil antakelig bli "smellfeit" etterpå. Bruk det med måte - er min anbefaling! Og planlegg langsiktig ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat
Bokmerker