Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
-
06-06-06, 11:17 #1
Noen som har prøvd å slanke se med herbalife?
Noen som har prøvd å slanke se med herbelife?
erfaringe?
-
06-06-06, 15:57 #2
Nei det har jeg ikke, men nå er det en nabo som er "på meg" for å prøve ut Herbalife sine produkter. Jeg trenger egentlig ikke å slanke meg lenger, men jeg trenger å greie å beholde den vekten jeg nå har. Og det sliter jeg litt med.
Så...jeg lurer på å gi Herbalife en sjanse. Tar allerede Fibertablettene deres, som anbefales på det varmeste om man har "slike" plager. Så jeg er på vippen til å handle mer....
Og du da? Prøvd eller tenkt å prøve?• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
06-06-06, 19:16 #3
hei;)
Æ fikk produktan i dag,så sia æ har prøvd "allt" anna som e på markede så har æ funne ut at æ skal prøve d oxo som ei sisste løsning da.
Har hørt utruli mye positivt om d.. fra flere som har stoffskifte problema.
Æ la jo på mg 26 kg etter struma/graves operasjon (fjærna halve skjoldbrukskjerteln) pluss en graviditet. så æ har 15 kg som skal vækk..
de fibertab, e dem bra? har fådt sånne også ;)
Må si i fra vist du oxo skal prøve,arti med flere i lag da ;)
-
06-06-06, 19:40 #4
Jeg fristes.
Du skal få høre fra meg. Håper du skriver litt her om hvordan det går med deg. Husk å drikke MASSE vann når du tar fibertabletter.
Vet du at proteinpulveret er soyaprotein? Det skal jo ikke være så bra for oss. Jeg fikk snakket med en homøopat i Herbalife-systemet som nesten greidde å overbevise meg om at dette soyaproteinet ikke var som andre - fordi det var "brutt ned til opptak på cellenivå". Nå er jeg veldig usikker på om jeg refererer henne riktig, men noe sånt.
Og du skriver at du kjenner hypothyreose-pasienter som har hatt nytte av disse produktene? Homøopaten hevdet det samme. Jeg er usikker. Skriv litt etter hvert da er du snill.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
06-06-06, 21:12 #5
Jeg har tatt Herbalife-produkter i ca et år.
I perioder har jeg tatt bare det, samt spist middag. Det viste seg at hvis jeg tok "shake" 3 ganger om dagen som min sponsor sa at jeg kunne, så gikk jeg ikke ned. Hvis jeg kun tok 2 ganger, gikk jeg gradvis litt ned.
Men husk ang meg, så er det som å hugge i granitt!!!
De første par månedene fikk jeg dog noe mer energi, og det er nok fordi produktene er stappfulle med vitaminer og mineraler. Og det førte jo da til at jeg orket å trene mer (som da igjen stimulerer til økt forbrenning).
Ang soya så har jeg hørt at alt er OK med måte, ellers er det snart ingenting vi kan spise.
Nå tar jeg bare en "shake" av og til. Liker veldig godt å ta Herbalife før trening. Blir ikke full i magen, samt får masse gode vitaminer.
Og jeg har aldri vært tilhenger av diverse slankeprodukter - tror det meste er humbug.
Hvis jeg skal anslå noe, så vil jeg kanskje tippe på at Herbalife har hjulpet meg av med ca 4 kg. Men å kutte ut kjøttet kvittet meg med 6 kg.
Men i tillegg til dette har det vært mye sulting, det må jeg innrømme. Og det er en kamp for kiloene hver eneste dag.
Og prisen for Herbalifeproduktene i denne tiden? Ja, det må har vært 10 000 - 15 000 kr. Så jeg har i alle fall ikke råd til å fortsette.
Oppsummering: Tror det hjelper for folk som har normal forbrenning, men at det også kan hjelpe litt på oss hvis vi er forsiktige og nøye med hva vi gjør. Men husk å aldri gå på dette i lang tid (kun Herbalife + middag), og så begynne å spise som før igjen. For da har forbrenningen gått ytterligere ned og du vil antakelig bli "smellfeit" etterpå. Bruk det med måte - er min anbefaling! Og planlegg langsiktig ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
06-06-06, 21:31 #6
jupp..
Skal ta shake 2 ganga om dagen å spise vanli middag,pluss kvelds..
soya protinet til h.life går rett i cellene noe som er bra,ikke som mange andre proteiner.
har prøvd alt anna så fannt ut at æ får bare prøve dette åsså.
Fønke d så e det supert,jør d ikke det så ja da har ' i allefall prøvd ;0)
-
06-06-06, 21:39 #7
Takk for nyttige tips Stina. Jeg tenker mer helsegevinst enn slanking, men har ikke råd til å ta alle disse produktene uansett. Proteinshake MÃ… jeg bare ha - da jeg nesten aldri spiser middag. Så hvis dette proteinet er bedre enn de vanlige på markedet, så er bare det verdt et forsøk.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
-
06-06-06, 23:19 #8
Yvette
Bare hyggelig, vennen ;)Takk for nyttige tips Stina
Jeg har hørt fra mange hold at Herbalife skal være av god kvalitet i alle fall.
stina21Jeg tror jeg hadde lagt på meg av dette - men det kommer selvsagt an på hvor mye og hva du spiser til middag og til kvelds. Kommer også an på om du skal ta 250 ml eller 400 ml i hver shake. Bare prøv deg forsiktig frem. Går du det minste opp, så må du ikke fortsette - da må du foreta noen justeringer. Hørte om ei som la på seg 24 kg med Herbalife og da synes at Herbalife var noe dritt. Men jeg tenker jo da som så: Burde det ikke ha ringt noen varsellamper innen man rakk å gå opp så mye?Skal ta shake 2 ganga om dagen å spise vanli middag,pluss kvelds..
Dessuten: Vær forsiktig med å høre for mye på "sponsorene" - de er ikke legeutdannet eller noe som helst. Når jeg ikke gikk ned i vekt på lang, lang tid, fikk jeg snakke med en up-line til min sponsor. Han var da så frekk å komme med den kommentaren at hvis man hadde små kamerarer i husene til folk, så kunne det jo være at det viste seg at de spiste mer enn de sa. Jeg skjelte han ut - for en tosk - dette var jo ingen lek for meg, og jeg gidder ikke å lyve om slikt. Sponsoren min var veldig spak pga dette. Men jeg spiser mye frukt på kvelden. Det ville han jeg skulle nærmest slutte med. Men det vil jeg ikke. Bedre med frukt enn å bli så sulten at jeg hiver inn på flere brødskiver eller noe.
Sponsoren mente at det var medisinen min som hindret meg i å gå ned i vekt. Så hun synes jeg skulle slutte med Levaxinen. Har jo tidligere vært fristet til det mang en gang, siden jeg uansett har vært så dårlig og overvektig - men nå ser jeg jo hvor ille dette da kunne fart av sted.
Så vær forsiktig! Kan ikke få understreket det nok - men heller ikke det at det kan være bra, under nøye overvåking og forbruk - og matinntak etter evt. slutt. Gå gradvis tilbake til vanlig mat. Men husk også på at det som har gjort deg tjukk en gang, kommer til å gjøre det igjen. Forbrenninga blir jo som regel bare dårligere jo eldre man blir. Men selvfølgelig vil jo da mer korrekt dosering av Levaxin også spille inn - eller om noen kan svinge litt opp og ned i stoffskiftet."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
06-06-06, 23:23 #9
Ã…ja, bare et par ting til:
Ã… blande shaken med noe vann eller annet istedenfor melk, vil jo også ha noe å si. Altså teller hver kalori uansett hvor den kommer fra.
Og så vil du antakligvis føle deg litt mer sulten i begynnelsen enn etterhvert. Magesekken skrumper jo som kjent inn når den får mindre føde - og da metter mindre mengder etter en stund.
Også viktig å drikke mye vann som noen var inne på tidligere - vann metter litt og tar litt av matlysten i tillegg til at det får pulveret og fibertablettene til å svelle noe."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
07-06-06, 07:34 #10
Stina ;)
hei ;)
Æ skal ta 400ml i bynnelsen.
Håpe virkeli ikke æ går opp.
Han "motivatorn" min sa at d va vikti at æ tok medisin min,å at vann måtte æ drikke mye av.
Han mente at sakte men sikkert skulle vi klare å få mæ ned i vækt.
Har ei anna æ kjenne med stoffskifte prob som har brukt akkorat same motivator å ho jikk det kjæmpe bra før ;)
Så må bare prøve å være flink.. Mitt problem har bestandi vært at æ ikke har spist frokost eller lunsh,å nu tar æ de måltidan som shake så d skal vel få frebrenninga i gang trur du ikke?
Visst du/dere vil komme i kontakt me han æ har te motivator så bare si i fra,kan virkeli anbefale han.
Han e ikke en som bare sir ting som vi vil høre,men fortæll kosen d e.
Så i dag tok æ min førrste shake,å tru d eller ei den samkte pikande mæ godt atpåtill..
Ikke som de andre æ har prøvd som smake "dødn".
Så nu.. så skal æ være positiv å prøve så godt æ kan,ta medisin min vær dag samtidi drikke masse vann ;)
Skaql ikke spise så mye på kveld,gjærne litt frukt,men omså bare ta en shake sa han.
Æ bruke 1/3 jucie og restn vann når æ lage shaken,pluss frosne jorbær,og litt babnan..
Gådd opp 24 kg? wot? kosen klarte ho d?
klæmms ei som SKAL ned i vækt ;)
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59
Svar med sitat
Bokmerker