Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
06-06-06, 08:54 #9
Takk for takk for tipset heisann, kanskje jeg prøver å ringe han, eller sende en e-post. Det jeg har mest lyst til er å finne en løsning sammen med fastlegen min. Noen skrev at det gikk greit å prøve Levaxin i 6 mnd. uten at det gjorde noe
Vil det si at hvis jeg ikke har noen effekt kan jeg slutte uten at kroppen har tatt noen skade? Har ny time hos legen i juli og da ønsker jeg å være så forberedt som mulig. Vet at ikke alle leger liker dette, men tror nok min lege vil ha forståelse for at jeg har "forsket" litt på egen hånd
Hun vet at jeg ikke liker (har tid) til å være sykemeldt, og hvis jeg kan ha nytte av en liten dose thyroksin da vil jeg bli fornøyd og samfunnet vil spare penger
Bare en ting til som jeg kom på. Er det vanlig å ikke tåle alkohol ved lavt stoffskifte? Jeg for min del blir "godt i farta" av et glass rødvin. Dagen der på er jeg helt elendig. Nå har jeg nesten helt slutta å kose meg med et glass vin, men det verste av alt er at jeg er med i en vinklubb, og de siste to gangene har jeg meldt avbud :(
Lignende tråder
-
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Fremdeles hyper ?
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-09-06, 07:41

Svar med sitat
Bokmerker