Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
05-06-06, 19:45 #23
Mange slags hormonbehandling øker faren for osteoperose. Verst er visstnok særlige veksthormoner.
Medisiner en ikke trodde skulle ha noen virkning også. Oddvar Brå fikk jo osteoperose av Ventolin såvidt jeg vet.
Men at stoffskiftesystemet og beinstoffskiftet er to adskillte systemer er helt sikkert.
På en eller annen måte er det noe "samarbeid" mellom de forskjellige endokrine kjertlene. Man kjenner ikke funksjonen i detalj, men nytt oppdages hele tida. Også nye hormoner. Er vel oppe i over 50 nå.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 11-07-11, 20:41 -
Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
Av gunnda i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 21Siste melding: 24-01-10, 22:59 -
spørreundersøkelse i Thyra
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 15-06-06, 12:54 -
Artikkel i Thyra om Omdal samt Armour
Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 21Siste melding: 06-06-06, 02:16 -
Thyra-dagen 25. mai i Stavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 31-05-06, 22:33

Svar med sitat
Bokmerker