Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
01-06-06, 16:10 #9
Nei, for all del - ikke gjør noe ulovlig å få problemer pga det.
Men legger aldri stoffskifte-organisasjonen ut nyttige artikler på sidene sine? Jeg synes det er veldig lite som står der inne jeg (i alle fall de få gangene jeg har vært der.)
Ellers kan man vel skrive de viktigste punktene man finner i en artikkel, det skulle vel være OK. I hverfall hvis man skriver med egne ord, og tar med hvor man har det fra (kilde)."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 11-07-11, 20:41 -
Thyreoidea hormon resistens - artikkel av Lars Omdal
Av Siriliss i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 31-03-08, 21:33 -
foredrag av Lars Omdal 3. og 10.okt.
Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 19Siste melding: 16-10-07, 16:19 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36

Svar med sitat
Bokmerker