Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
31-05-06, 20:09 #5
Interessant problemstilling dette med Amour dosering. Var ikke 4 gain en kjempedose da Finn? Men jeg har ikke greie på det da bare så at på boksen jeg har står det fra 60 mg( 1 gain) til 180 mg som dosering. Slik jeg har regnet ut doseringen skal jeg bruke 1 og 1/4 gain og lurer på om det er lurest å dele dem opp i 3 ganger til dagen. Jeg har så vidt begynt med Armour, men merker ikke noen forskjell enda. Bruker nå 60 mg. Blodprøver har jeg igrunnen mest lyst til å vente med til fastlegen kommer fra permisjon for han som er der nå er sur fordi jeg gikk mot hans råd og bestilte Armour fra utlandet. :evil: Men hun kommer ikke før i september så jeg bør vel få kontrollert det. Lurer også på om at det er om å gjøre at stoffskiftet skal være så likt som mulig for hver gang ( samme tall) Det er det ikke hos meg, men fikk intrykk av at det ikke var nødvendig å måle det særlig ofte.
Lignende tråder
-
For rask doseøkning?
Av Elly i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 21-08-08, 15:56 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker