Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
31-05-06, 19:45 #4
Intressant å lese det dere skriver, for jeg er mitt i den problematikken selv. Jeg startet nedtrapping fra 4G Armour i Mars, til 2G+25µ mitt i april og økte til 2G+50µ 15.mai. Men jeg fikk etter en tid overdosesymptomer.
Nå har jeg delt Armourdosen i 2 og da blei de symptomene borte.
Pulsen er også blitt merkelig lav etter at jeg delte dosen. Hvilepulsen er som før, heller litt høyere, men under trening klarer jeg ikke oppnå på nær langt så høy maxpuls som jeg hadde. Og merker også at jeg har mye mer å løpe med på lave pulsnivåer. Prestasjonsnivået har gått merkbart opp, og det må vel være det man skal se mest på ?
Jeg sleit også med leggkramper under både løping og sykling. Var værst med sykling, men det har vært helt borte etter at jeg delte Armourdosen.
Jeg merker faktisk at hodet fungerer litt bedre med delt dose.
Men jeg har flere baller i lufta. Uten at jeg har tatt blodprøve har jeg også tatt nesten terapeutiske doser D vitamin også. Det er Nycoplus 10µ x 5/dag i en uke + Calsium og mer melk enn vanlig.
Varedeklarasjonen er litt uklar, for det står : dl-"-tokoferol. Vitamin kolekalsiferol.
Liksom for å være sikker ?
Jeg er bedre, og det skyldes vel rett og slett deling av Armourdosen, men usikker på hvorfor pulsbildet blei sånn ?
Vet ikke hvordan en "liten" D vitaminmangel virker på dette og om noe av framgangen faktisk kan skyldes vitamintillegget den uka ?
Håper på noen som kan hjelpe med et "kvalifisert" gjett her.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
For rask doseøkning?
Av Elly i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 21-08-08, 15:56 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker