Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
26-05-06, 16:25 #1
Legen min vet ikke mye om lavt stoffskifte. Har erfaring med to leger fordi det har kommet en vikar nå. Den første legen som nå har permisjon sa at jeg ville ha normalt stoffskifte etter 3 dager med medisin. Det stemte nå slett ikke. Jeg brukte Levaxin i 8 måneder uten effekt. Ikke fulgte legen med på prøvene heller, en stund hadde jeg for høyt stoffskifte i en måned fordi legen ikke hadde sjekket prøvene som var tatt. :evil: Da måtte jeg slutte med medisin, ble syk og stoffskifte ble kjempelavt og jeg var sykemeldt en hel måned. Nå har jeg bestemt meg for å prøve Armour. Legen kjente ikke til det og det er greit nok, men han vil ikke lese om det heller. Han har sagt at det er i m ot hans råd at jeg bruker Armour, og vil selvsagt ikke skrive ut resept på det. Så nå må jeg bestille det fra utlandet. Medisinene er dyre nok i seg selv, hadde hjulpet om legen hadde vært mer sammarbeidsvillig. :x
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og allergi i forhold til mat
Av NIMA i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 01-12-10, 23:50 -
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Av marge i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 23Siste melding: 11-03-07, 10:11 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-11-06, 12:53

Svar med sitat
Bokmerker