Viser søkeresultater 91 til 100 av 340
Threaded View
-
19-05-06, 20:13 #11
Jeg vil ikke blande meg opp i hvilke avtaler du har med psykologen din, men utifra det jeg leser så er du usikker på om hun vil lese mailen din. Det betyr vel at dere ikke har satt opp avtale for hvordan kontakten skal være? Eller er det slik at du bryter den når du sender mail og derfor er usikker på om det du skriver blir lest?
Jeg har min fartstid hos psykolog, og jeg synes vel kanskje det høres litt for personlig ut med å kunne sende mail til psykologen sin? Jeg husker at jeg til tider skrev ned ting som jeg ville ta opp - bare for ikke å glemme det til timen. Og at jeg tok frem lappen eller papirene i timen. Vi får jo disse tilmålte 45 minuttene, og noe kontakt utover det er vel ikke vanlig? Jeg snakker da om vanlig timeavtaler. Jeg vet at det kan oppstå kriser, der man trenger øyeblikkelig hjelp. Det er vel noe annet?
Vel - bare min erfaring, og et lite tips til deg Lilja at du får klarhet i dette. Jeg tror det vil være lettere for deg hvis du kan være sikker på at det som du vil legge frem virkelig blir tatt på alvor.
Hvis du synes jeg blander meg for mye inn her, så beklager jeg. Det er ikke meningen, men det slo meg bare at du ikke helt vet hvor du har psykologen din. Og det er iallefall IKKE bra. Gjensidig tillit er helt avgjørende etter min erfaring iallefall. Og gjensidig tillit betyr at begge parter holder seg til avtalte spilleregler.
Om behandlingen er den optimale for deg er en helt annen diskusjon. Og det synes jeg du skal ta opp med henne ansikt til ansikt. Min mening.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker