Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
18-05-06, 17:30 #11
Sliten
Har lenge vært for sliten men nu synes jeg det bli mer alt er tung, og gå tur og føles som man vil dette sammen for jeg eier ikke krefter til og gå :,( Sku tru jeg var 90 år minst så sliten føler jeg meg :,( Jeg vil ikke noe mer snart blir redd assa jeg må bare tvinge meg men kroppen vil ikke det vet jeg :,( Tenk om en dag jeg ikke klarer tvinge meg til noe mer :,( Hode er tungt det er heller ikke med om dagen :,( Trøtt mye vil ikke stå opp vil ikke opp til en ny slitsom dag. Må tvinge meg til og klare ting og blir sliten av og gå steder som butikker :,(
HYYYYYYYYYYYYL jeg vil snart få det bedre! Jeg viiiiiiiiiiiiiiiil ikke være SLITEN mer :,( Noen som vet hvorfor man er så utrolig sliten da det finnes ikke noen grunn til det, at jeg har gjordt meg sliten , blir sliten av og bare sitte også i sofaen rart :,( Armene er slitne de vil ikke gjøre noe de heller snart må jeg bare ligge kansje uff :,( Det er kjedeligt :,( Jeg er ikke lat det vet de fleste men SLITEN :,(
GODKOS FRA SLITNE LILJA
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker