Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
16-05-06, 16:42 #16
Dette har jo ikke noe med tråden å gjøre, men Oftebro tror att det er sammenheng med p-piller og stoffskifte, (har ikke sagt noe om blodpropp da, men det har vel som regel en sammenheng med p-piller)
Opprinnelig skrevet av baremei
Første gang jeg gikk til legen m stoffskifte hadde jeg akkurat byttet p-pilleslag. Jeg hadde kraftig hjertebank, svimmel og skjelven, jeg gikk til legen for å bytte p-pilleslaget som jeg kun hadde brukt i noen få måneder(det er jo de samme bivirkningene på p-pillene som jeg hadde fått)
Nå roter jeg og skriver no forferdeligt, men det som jeg mente med dette er att jeg fortalte det til Mr Oftebro, og han tror det var p-pille slaget som gjorde utslaget for meg. Att jeg ble Hyper den gang altså.
Og hadde jeg ikke blitt så hyper, så hadde jeg ikke fått radioaktivt jod, og da hadde jeg mest sannsynligt ikke vært på dette forumet idag.
Men her er det jo så masse hyggelige mennesker, så en får ta det onde med det gode!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet
Av Lindalorraine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker