Yes! sånn som meg f.eks.. jeg har jo målt anti TPO >10, så jeg har da ikke antistoffer.. (med mindre jeg har ikke-målbare antistoffer, altså antistoffer som er der men ikke påvist).

i tillegg var ikke verdiene mine direkte radikale da jeg starta opp med levaxin, men t4 lå på 9,0 som var helt nederst eller kanskje under (husker ikke referansenivåene, var ikke så inne på det den gangen) Jeg følte meg iallfall hyyyypo.... og foreldrene mine reagerte t.o.m. på forandringa til den aktive karuselljenta si.

For meg kunne kanskje fotsoneterapi funket bra. Jeg angrer på at jeg ikke tenkte på det den gangen. Nå ser jeg det ikke som en like god mulighet, ettersom jeg har tilført kroppen thyroxin i over 1 år og dermed har forstyrret egenproduksjon... ser at fortsoneterapi kunne vært lurt å prøvd før jeg startet opp med thyroxin, og kanskje ikke nå, som et supplement.

En annen ting er jo at jeg har gått over til armour, som er kjempedyrt, og da er det ikke så mye feit lommebok og vifte med til alternativt, som jo også er kjempedyrt.

Kanskje kan man anbefale "nye" å forsøke alternativt før de starter på thyroxin??

(jeg må da presisere (før noen andre gjør det ) at jeg snakker om mennesker som ligger på grensenivåene, helt klart ikke dem med TSH på 70 osv. De bør ha thyroxin mayday mayday!))