Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: Vektnedgang
-
14-05-06, 20:27 #1
Vektnedgang

Begynte på Levaxin første gang i mars med 50 mg om dagen.
Etter 6 uker gikk jeg over til 50/100 mg annehver dag, tar samtidig b-vitaminer og multivitaminer og fiber.
Vekta mi har bare gått oppover samme hva jeg har spist. men samboeren min har gått ned pga forandringene jeg har gjort i spiseveiene.
NÃ…!!!! etter noen uker på høyere dose så går vekta mi nedover. sakte men sikkert.. gått fra 102.8 kg til 100.4 kg på 1 mnd og håper nå at dette vil fortsette.
Skal ned 25 kilo ca ned til 75/80 kg om jeg er heldig.
Er det noen flere her som har suksess med å gå ned i vekt med denne sykdommen?
Vil gjerne ha tips om hva som fungerer ved vektnedgang :O)
La denne inn i feil mappe så legger den inn her og
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
14-05-06, 20:32 #2
Så heldig du er
Håper du når ditt mål
Lykke til
Hadde jeg og nådd mitt mål JIPPI da skulle jeg og blitt glad selv om jeg vet jeg er ikke overvektig men
Jeg håper og håper
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-05-06, 20:41 #3
Jeg repeterer meg selv at jeg måtte opp i dose med Levaxin. Tok ca 1 år før det snudde. Jeg kom ned på normalvekt igjen og senket dosen. Det skulle jeg IKKE ha gjort. Nå kryper vekta opp igjen. Så jeg øker forsiktig Levaxin igjen.
Bare min historie. Ikke noe tips. Jeg er livredd for at vekta kommer ut av kontroll igjen. Aner ikke hva som skjer. Jeg trimmer som bare pokker! Det er ikke mye det er snakk om, men 2 kg på 2 uker er ikke bra! *brrr* :evil: Har lavere morgentemp også - selv om den varierer litt. Men i snitt over noen dager er den for lav.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
14-05-06, 20:47 #4
Vær glad 2 kg er da ikke værst jeg klarer ikke det selv om jeg trener også som pooooookker he he
Jeg når aldri mitt mål ivertfall gååååååååår det siiiiiiiiiiiinsykt sakte He he
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-05-06, 20:48 #5
Æhhh...tror du har misforstått Lilja. 2 kg opp og ikke 2 kg ned! Så jeg er IKKE særlig glad! Ser at jeg skriver slik at det kan misoppfattes.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
14-05-06, 20:50 #6
Men 2 kg opp er ikke så mye men viss det plager det håper jeg det bedrer seg for deg
Lykke til
-
14-05-06, 20:51 #7
Og det sier DU??!!
Klem. Ser dere deler ut klemmer i hytt og pine. Kan trenge en selv!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
-
14-05-06, 20:57 #8
Ja uff jeg er ikke bedre sorry men ville bare hjelpe så det ikke skal føles så ille da. Vet jeg er ikke bedre som klager som jeg gjør :,( KLEEEEEEEEMZ
-
14-05-06, 21:02 #9
Ã… den var til meg ?
Klem da Yvette !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
14-05-06, 21:11 #10
GODKOZ TIL ALLE SOM SLITER OG IKKE HAR DET SÃ… GODT
Lignende tråder
-
Vektnedgang?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 29-10-07, 11:30 -
lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 30-08-06, 20:55
Svar med sitat
Bokmerker